středa 3. prosince 2014

Výzva!

Možná víte, že jsem psala takový trochu motivační článek. No a když už jsem tu motivaci psala nechala jsem se sama motivovat. K čemu jinému by ta motivace byla. Přece aby motivovala lidi, ne aby si jen četli. No a tak jsem se nechala motivovat. K čemu?




Nedávno jsem taky psala článek o sociálních sítí ( proč všechny moje myšlenky vyjdou z mých vlastních slov) a nějak mě to donutilo k tomu se samotné zeptat, jak na tom jsem sociálními síti já, a postupem času jsem neujistila nic moc příjemného. Nevydržím bez toho den. Ne že bych nevydržela, ale když se nudím, zapnu to, když něco potřebuju zapnu to. A tak jsem si řekla, že si dám tak zvanou 5-ti denní pauzu. A byla jsem odhodlaná to vydržet. Od 1.-5. prosince, bych prostě nezapnula internet. Jenže jsem si vybrala špatný týden. Možná víte, že 1. prosince, jsem byla na den na vánočních trzích v Drážďanech, v sobotu o nich očekávejte samostatný článek s vyprávěním. No a samozřejmě, v úterý si nastahuju všechny fotky a potřebuju se mermo moci podívat na ostatní co nafotili kamarádky, kamarádi a všude možně je postnout. A navíc, prosinec, chystám si na blog vánoční edici článků a takhle s týdnem bez internetu, bych nemohla vydávat a nebo se jen chystá a pak bych to nestihla, takže jsem si řekla, že si 5-ti denní pauzu dám jako novoroční předsevzetí a nějakých 5 dní si na to vyhradím.
bohužel 

No tak jsem se rozhodla pro motivaci jiného druhu. K běhu.
Rozhodla jsem se, že budu každou sobotu ráno běhat. Ale aby to nebylo tak chabé, snažila jsem se vymyslet ještě něco. A protože máme každé úterý na 9 školu, řekla jsem si, že budu běhat i v úterý ráno před školou. A až bude počasí trochu dopřávat, budu místo sobotního běhu jezdit na kolem, po cyklostezce kolem Vltavy, která je ještě po ráno krásná.
Když tu mluvím o běhu nemyslím nějaký extrémní sprint, ale pomalý klidný běh kolem Vltavy, při ránní rose a slabém ranním větru, s příjemnou hudbou v úších a obhlížení toho všeho kolem. Prostě příjemné nastartování do dne, po kterém si hodím sprchu, nasnídám se a převleču se a rychle půjdu do školy, a přitom si cestou zajdu na kávu.
A protože myslím, že tohle nikomu neuškodí, chtěla jsem začít už tohle úterý, ale mám hroznou rýmu, kašel a bolí mě v krku, tak jsem usoudila, že bude asi lepší, když to odložím na příště, i když odkládání fakt nesnáším.

A co vy, máte taky nějakou motivaci nebo předsevzetí? 

12 komentářů:

  1. Moc hezký článek, i když ten běh na zimu není moc dobrý :/ Ale hezky se to četlo:D :)
    http://lucaa08.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, moc mě to těší!:)
      Vím, není, ale já mám vždycky hrozně dobrou imunitu, takže se moc nebojím:D

      Vymazat
  2. Hezký.. těch 5 dní by to tu pauzu asi občas chtělo i u mě, no..
    Ale jinak běh a kolo v zimě? To není moc dobrý nápad.. :D
    www.fantasy-maniak.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takovou pauzo by si někdy mohl udělat každý, podle mého..
      Já vím není, ale za zkouško to stojí, běh bude příjemný:)

      Vymazat
  3. Super článek! :)
    Něco podobného jsem kdysi zkoušela, ale fakt to nejde, ještě když mám ten blog a chci psát a taky vždycky když se nudím, tak to zapnu. Hrůza. :D
    A k tomu běhu - hodně štěstí! :) Já jsem se taky nějak namotivovala a už třetí týden na sobě makám a strašně mě to baví :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:)
      Taky myslím, že už bych to jen kvůli článkům nezvládla, a ano, když se nudím zapnu to a to mě hrozně deptá, hlavně proto jsem to chtěla zkusit!:)
      Děkuju, právě, ten konečný pocit a to všechno je super:) Tobě taky hodně štěstí!:)

      Vymazat
  4. týden bez internetu bych nevydržela, je to hrozná a nezdravá závislost no :D
    běhat taky aspon týden budu, chci ještě do svátků něco zhubnout, abych to pak
    mohla nabrat zpátky a měla po vánocích skoro stejnou váhu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si uvědomuju, že bych to asi taky nezvládla:D
      Přesně, abych mohla o Vánocích hezky papkat a nebylo to na mě moc vidět:D Celkově bych, ale ze sebe měla dobrý pocit:)

      Vymazat
  5. Natálko? Ty a běhat? To se mi snad zdá? Co se stalo? :D
    Ale být tebou, nechám to až na jaro, protože i když to zní krásně, dýchání ledového vzduchu a pocení se. To zní jako jako super kombinace na krásný zápal plic.
    A 5 dní bez sítě? Zní to sice lákavě, dokonce jsme si jednu dobu chtěla i facebook zrušit, aby mě to nelákalo, ale prostě je to pro mě nereálné. Už kvůli blogu. Prostě síť potřebuji a myslím, že ani ty to nemáš jinak, drahá. :)
    Jinak super článek - jako vždy. :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, lidi se mění, musím něco dělat:D
      Jak se znám s odkládáním , pak na to úplně zapomenu:D
      Jo mám to stejně, ale byl by fájn pocit, to prostě nechat aspoň dva dny a vědět, že to jde i bez toho:)
      Děkuju, těší mě to:)

      Vymazat
  6. ja už veľakrat som začala cvičiť, bola som motivovaná všetko super,, ale cvičila som pravidelne maximálne týždeň a pootm som to stopla.. ale teraz pred dvoma týždňami som si povedala musímm to vydržať a dva týždňe už pravidelné cvičím a snažím sa si zlepšiť aj tu stravu kedže to je zaklad :)

    http://barborasurakova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to taky vždycky nešlo, o prázdninách jsem to vydržela měsíc a pak to šlo z kopce, takže teďka jsem pevně rozhodnutá, že to musím zvládnout, a strava, ta mi vydržela ještě z prázdnin:)

      Vymazat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥