neděle 15. února 2015

Nedělní odpočinek - nový účes, IKEA

Vítejte u mého nedělního trochu random článku:)

Mám ráda tyhle nedělní posty v tom, že můžu chvíli říkat o tom, co jsem zažila, co se dělo a podobné a nemyslet si o tom, že je to sebestřední, psát celý článek jen o tom, co jsem koupila, viděla a zažila.
Dneska bych vám chtěla popovídat o menším nákupu v IKEI a hlavně vám ukázat svůj nový účes. Chápu, že to většinu lidí nezajímá, ale pokud ano, čtěte dál:)




IKEU odjakživa miluju. Je to jeden z těch obchodu, kdy vás procházení v něm neunaví spíš nabije energií Jak by ne, když vyzkoušíte každou postel a gauč a dodává vám dojem z toho, že to všechno nutně chcete a potřebujete, ale nevíte co dřív. Obchody a nakupování zcela nesnáším, ale když se řekne IKEA nebo obchod s jídlem neumím říct ne. Je to takový hrozně rodinný obchod, do kterého jdete jednou za čas a i když tam je prakticky fůrt to stejné vždycky vás to okouzlí jako na poprvé. Pokoje, obýváky, kuchyně, vymoženosti, které v tu chvíli zaručeně musíte mít a nedokážete bez toho žít, a všechno to, co vás inspiruje k tomu přestavit svůj dům či byt do stylu IKEA, ale doma.
A navíc z toho obchodu nikdy neodejdete s prázdnou. Jdete na se podívat na postel, ale odejdete s tunou drobností, bez kterých by váš život normálně pokračoval, ale když stojíte u pokladny, ste si jistí, že vám to asi změní život. Drobnost jako je svíčka a nebo čistič kabátů. Stejně jako já včera, Dobře šli jsme tam za účelem rámečku, ale taky se podívat na věci do pokoje a knihovnu do obýváku ta méně zábavná část.  Místo toho jsem odešla asi s pěti svíčky, násadami na čištič kabátů a jedním rámečkem. A pak taky takové ty luxusní stěrky a ostatní věci do kuchyně, jako ultra velký skleničky na latté. A co je hlavního na IKEI, pozorujete tam svoje vyspívání. Před několika lety byl můj hlavní směr dětský koutek, potom hračky pro větší, potom holčičkovské pokoje a teď končím svíčkami a tou největší postelí jakou najdu. Samozřejmě jen pro sebe, neschopná se dělit o postel.  A hlavní je, že pokud jdete do IKEI, nestačí si na to vyhradit hodinu, ale aspoň 4, jinak nebudete dostatečně spokojeni.

A co vy a váš nejoblíbenější obchod? 
Snad nejvíc typické věc pro tenhle obchod, ale bez svíček a rámečku už neodejdu, když už tam jsem  tyhle svíčky už jen čekají na zapálení a rámeček na obsazení a dozdobení, aby nevypadal tak nudně.
Ale dvě svíčky mi už slouží ke zpříjemnění psaní a tyhle větší vonní ještě víc než ty maličké!

Přijde mi trochu sebestřední a nezajímavé psát jen o svém účesu, Ale říkala jsem si, že je to můj osobní blog a pro mě je tohle příjemná změna. 

Odjakživa žiju na krátkých vlasem. Jako malá jsem byla holčička, o které si mysleli, že je chlapeček dokud si nevzala růžové šaty. Všechny holčičky okolo mě měly krásné dlouhé vlasy spletené do nekončících copů ukončené mašličkami, na které se sedaly. Já ne. Já měla vlasy na ježečka a když jsem si konečně mohla udělat copánky, bolela mě z nich hlava tolik, že jsem je nosila jen na focení. A zvykla jsem si na to a jakmile moje délka vlasů dosáhla délky ramen, vlásky šly zase hezky na mikádo. Ale teď už po druhé jsem měla vlasy celkem dlouhé. Nebo aspoň mě to tak přišlo. Tentokrát, už jsem je měla fakt dlouhé a každé ráno mě přepadal bezmocný pocit, že nevím, co s nimi, všude lítají a šála s čepkou mi je elektrizují. Rozhodla jsem se, že s tím je konce, že chci vlasy zase upravené a nemít vlasy tak nudné a tak jsem se opět po dlouhé době vrátila ke krátkému mikádu a trochu si sestříhala afinu, což jde vidět jenom v nějakém pofidérním copku, který spíš vypadá jako malá anténka. No, ale řekněte sami co si o mojí menší změně myslíte:)







Jsem ráda, že se ty splynuté vlasy nahradily vzhledem, který i bez foukání vypadá objemněji a nafoukaně, což už moje vlasy potřebovaly. . 
A já jen doufám, že další fotky uvidíte co nejdříve v outfitu, na který teď není moc času, ale přelomem tohoto měsíce s dalším se to snad zlepší. 

Celých  14 dní se vám budu ozývat častěji a doufám, že i s outfity. Příští týden nás čeká projekt EDISON, což bude hodně dobrý a doufám, že se o své zážitky podělím i s vámi a za týden od teď mě čekají jarní prázdniny, které budou doufám hodně dlouhé aspoň v mojí mysli. Ale ještě před jarními prázdniny, musím vytrpět jednodenní soutěž, kterou už chci mít z celého srdce za sebou a být doma s pocitem, že už nikam nemusím.

A co čeká vás v následující době?:)

14 komentářů:

  1. Ten účes ti veľmi sekne !!! :) Máš to teraz lepšie :) A Ikeu milujem. Tie sviečky vyzerajú veľmi dobre :)

    www.korytna.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, připadá mi to uhlednější!:))
      Myslím, že tím obchodem nikdo nepohrdne:)

      Vymazat
  2. Jen u málo lidí se mi líbí vlasy na mikádo, ale tobě to fakt sluší :))
    Nikol (readeatandlive.blogspot.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu to, člověk na to musí mít obličej, takže si toho cením, děkuju:)

      Vymazat
  3. No.. Jejda :O ..
    Já sice pořád říkám něco o tom jak se nechám ostříhat na krátko a už nebudu mít s vlasy tolik starostí, ale vlastně vím, že bych to nedokázala..
    Dlouhé jsou dlouhé. Ale i ty krátké ti sluší. Je to vážně velká změna :)

    http://blogilateskaty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. mikáda se mi vždycky hrozně líbily a tobě to neskutečně sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný článek. :)
    Užij si jarní prázdniny a mimochodem, ten účes ti úplně sedl! Moc pěkné. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:)

      Doufám, že se vydaří:)
      Strašně moc děkuju:)

      Vymazat
  6. Wow! :O Vážně ti to sluší, dlouhé vlasy má skoro káždá holka, teď jsi mnohem zajímavější a hezčí ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byl taky jeden z důvodů tehle změny, děkuju mockrát:)

      Vymazat
  7. Páni, ty vlasy jsou bombový! :)
    A jinak, EDISON jsme taky měli... Před dvouma týdnama... http://izzylifewithizzy.blogspot.cz/2015/02/edison.html tak se můžeš podívat, co od toho třeba čekat, nebo tak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc:)
      Jé to jsem ráda, že tu někoho takového vidím, ráda si přečtu názor:)

      Vymazat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥