čtvrtek 20. listopadu 2014

Fotopost- lazy monday, no makeup

Zdravím vás u dalšího fotopostu:)
Říkala jsem si, že by mohli fotoposty vycházet jednou měsíčně, ale jak jste si mohli všimnou, tenhle měsíc, se tu nakupilo trošku víc článků, které se dali považovat za fotoposty, ale řekněme, že ten hlavní je tenhle. Už delší dobu jsem měla v plánu a chtěla jsem udělat takový čistý jednoduchý fotopost. Prostě, teď to vyzní hodně egoisticky, ale věřte, že to tak nemyslím, jen nevím jak to pojmout jinak, prostě spíš takové fotky mě, které nebudou na nic zaměřené a budou jednoduché. Ale i v jednoduchosti je krása, tak snad tímto jednoduchým fotopostem nijak nepohrdnete nebo vám nepřijde nudný! Bude jen doufat:)




Co bych vám hlavně tímto fotopostem chtěla říct? Je to takový nomakeup fotopost. U mě se nedá říct přesně makeup, protože ho stejně nepoužívám. Jediné co používám je řasenka rtěnka a když je potřeba, což obvykle je, tak korektor a pudr. A takhle, až na ten pudr, se maluju asi rok. A teď nedávno jsem si řekla, že už mě to prostě nebaví. Nemá cenu se malovat, když vypadám prakticky stejně a hlavně mě to nebaví. Podle mého, by malování se a upravování se mělo člověka, respektive holku bavit a nějakým způsobem zajímat. A mě to nezajímalo vůbec. Neměla jsem náladu a ani chuť. A taky jsem přestala. No nejde říct přestala, jen jsem chodila víc času do školy nenamalovaná než namalovaná. A teď jsem zase našla chuť a baví mě to mnohem víc. Když už se maluju tak se snažím baví mě to a těším se na nové rtěnky, řasenky a hlavně se těším na nové štětce. Takže jo, pořád chodím asi víc času nenamalovaná, protže ráno nestíhám, jsem líná si přivstat, ale když už se malaju, baví mě to a dělám to ráda. A  co mi řekli ve škole? Všichni kluci mi řekli, že jsem krásná i bez malování, ale co si budeme povídat, kluci maíj tendenci přehánět a u mě taky a můj nejlepší kámarád mi řekl, že jsem krásná i nenamalovaná a že mi to možná sluší ještě víc. A to mi stačilo, aby mi bylo jedno, jestli se maluju ven nebo ne. A tím chci říct, že by to mohlo být jedno i vám, jen to stačí zkusti, protože každý má svou přirozenou krásu a neměl by se jí bát jí ukázat. Ukažte ji taky!







































Takže vám děkuju, že jste si prohlédli fotopost a jestli jste si přečetli ten text, tak vám děkuju i za to, a doufám, že jsem vás třeba k něčemu motivovala, protože to bych byla moc ráda, dejte mi vědět, jak se vám fotopost líbil:)
Hezký zbytek dne!:)
Natali♥






10 komentářů:

  1. Tvoje fotky mě neskutečně baví a líbí se mi že ti nevadí fotit se uplně nenamalovaná, a kamarádi mají pravdu sluší ti to i bez make-upu :) Já i když se namaluji, vždycky použiji alespoň řasenku, a při vyjimečných věcech nebo když je čas, korektor, pudr a rtěnku, takže vlastně totéž co ty :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježíš děkuju to mě moc moc těší:) děkuju děkuju♥ ano, na takové malování musím mít náladu nebo příležitost:)

      Vymazat
  2. Super článek ♥
    Přeji hodně úspěchů ♥♥
    http://worldbyveru.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí tvoje odvaha. :) My holky bychom se měli naučit, že i nenamalované jsme stejně důležité a krásné. :)

    www.infinitetreasure.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju:) Ano podle mě, by jsme tohle měly umět každá:)

    OdpovědětVymazat
  5. Sluší ti to! :)
    Já se nikdy nemalovala a je mi 23. :D
    Vesměs mě ani nezajímá, jestli bych vypadala líp, upřednostňuji přirozenost. :)
    http://parsnu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mi příjde fakt neuvěřitelné. Holky v tvém věku na sebe právě patlají co nejvíce všeho. Nevím proč, takže se fakt klaním, ale taky se mi líbí ta přirozenost, protože přece i přirození jsme krásní:)

      Vymazat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥