čtvrtek 27. listopadu 2014

My perfect day- what i need?

Některé dny jsou perfektní sami o sobě, některé dny dělá perfektními události, akci, zážitky, ale co takhle obyčejná den, ve kterém máte čas jen pro sebe, nic nemusíte dělat a nikam nemusíte. Co ten den udělá perfektní v tenhle okamžik?

Každý potřebuje něco jiného k hezkému dni, protože každém dělá radost něco jiného. Představte si, že vám den nemá co zkazit a můžete dělat celý den, co chcete. Prostě je to váš den, ve kterém si máte užít, mít z něho radost a třeba si odpočinout. Co udělá ten váš den perfektní?
Já jsem nad tím uvažovala a pár věcí mě napadlo. Napadlo mě to hlavně díky obrázku, a tak jsem si rovnou řekla, že si svůj tak trochu návod na perfektní den sepíšu.




Samozřejmě počítám s tím, že ten den nemusím do školy ani nikam jinam a druhý den taky ne.

Ráno by mělo začít s úsměvem. Po probuzení bych si měla nechat čas na polehávání a když se uplně proberu, vzala bych si knížku a četla bych si a přitom nechávala do pokoje proniknout sluneční paprsky, zvuky kapek deště nebo tiché zvuky větru. Po čtení, bych si udělala snídani do postele. Která by byla zároveň zdravá, ale i chutná, aby mi dělalo radost, to, že jím zdravě. Takže bych se zdravé a správné výživy měla držet celý den. Po snídani v posteli s filmem nebo pohádkou, bych se šla vykoupat. Horká sprcha na ráno vždycky prospěje a navíc mě donutí k tomu se převlíknou a nebýt celý den v pyžamu.

Nejideálnější by bylo, kdybych byla doma sama, nebo třeba jen se sestrou, protože to mám hrozně ráda. Možná vám přijde, že celý den strávit v posteli, je výborný nápad, a mě to tak taky přijde, ale dělat to celý den, mi přijde ztrátou času, takže bych po koupeli šla dělat něco ve smyslu uvařit a podobné, ale jinak bych celý den ležela s čajem, kakaem, kávou nebo jídlem v posteli, dívala bych se na filmy, psala a četla články a nebo jen tak sjížděla internet. To je ten lenošivý způsob strávení perfektního dne.
A teď ten trochu akčnější způsob.  Nevím proč, ale ke svému perfektnímu dni potřebuju taky nějakou akci, činnost, cokoliv dělat. Takže bych asi hned ráno po snídani a po koupeli, jela do obchodu. Nakoupit věci co potřebuju, nebo třeba něco na svačinu. Potřebovala bych lidský úsměv. Né ranní otrávené pohledy, ale úsměvy lidí, když je pustíte sednou, když je pustíte do dvěří a nebo se na ně jen bezdůvodně usmějeme. A abych se netrávila otráveně i já, na cestu si koupím velkou kávu a obleču si hezké a příjemné oblečení, které mi udělá radost. A už jen to oblečení a koupě kávy, od lidí, kteří darují úsměv, mě dobře naladí do dne. Doma si po nákupu hezky odpočinu, převlíknu si, ale nejlépe, abych šla něco upéct. Nebo uvařit. Nebo udělat něco, co by radost nedělalo jen mě.
Co by mě dál potěšilo, by byla zdravá svačina. A vlastně všechno jídlo dne, ale to už jsem říkala. A když jsme u toho zdraví, udělá mi radost, když si zacvičím. Protáhnu se a trochu nechám svaly pracovat.

Udělala bych něco, na co se chystám už dlouho. Udělala bych si ve věcech pořádek a dělala to, co vím, že musím dokončit. Abych měla nějaký ten dobrý pocit z toho, že jsem to dodělala.
Šla bych fotit. Nějaký outfit, nebo jenom fotky pro zábavu, ale šla bych fotit a celý zbytek dne si dělala radost z těch krásných fotek.
Večer bych šla se sestrou nebo celou rodinou do restaurace. Seděli by jsme, bavili by jsme se, jedli a pili by jsme a fotili, aby jsme měli vzpomínky. Povídali by jsme si všichni jako největší kámoši a pomlouvali všichni, řešili kdo co udělal, kdo přiznal, že je homosexuál a co uvaříme, jako to děláme vždycky. Když by jsme přišli domů, pustili by jsme si se sestrou film a k tomu uvařili čaj a pozdě večer, když už by hodiny táhli na druhý den, by jsme šli do postele, chvilku si povídali a pak únavou celého dne usnuly.
To jsou mé představy úžasného dne. A jaké jsou ty vaše?

8 komentářů:

  1. Pání, ty jsi mě úplně nadchla a já chci hned teď mít svůj perfektní den :D Skoro to máme totožný,prostě takový den je TOPinkový (y) :3

    http://gilraen-camellie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší!:) Taky mám někdy ten pocit, že dneska ten den prostě musí být užasný! Jen do toho!:)

      Vymazat
  2. také miluji ty dny, kdy jsem doma sama a nemusím nic, jen relaxovat :)
    ale strávit celý den v posteli bych nevydržela, pořád musím něco dělat, jinak je to pro
    mě ztráta času :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejlepší způsob na odpočinek!:) Já to taky dlouho nevydržím, ale někdy je to fájn:)

      Vymazat
  3. Teda fakt strašně moc super článek! :) Můj den by ze začátku vypadal podobně jako ten tvůj akorát bych nikam nešla a jen ležela v posteli s čajem a měla kolem sebe notebook a hlavně hromadu knížek ♥

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc♥ to taky dělám když se mi vážně nic nechce:)

      Vymazat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥