čtvrtek 1. ledna 2015

FOTOBLOG prosinec aneb poslední první článek roku!

Ozývám se vám z prvního novoročního článku, který měl být poslední v roce 2014, ale nějak se to zvrtlo a je první v roce 2015. Znáte to, silná oslava Silvestra a v tu dobu není na "nějaký článek" čas. Ale Silvestra jsem si moc užila a doufám, že vy taky!




K svátku šála a Almdudler:)

Odešel starý rok, přišel nový. Odpočítali jsme svých posledních deset sekund  a počítali první nové. Ale mně se to líbilo. Bylo to fájn, moc fájn. Čas na to, dělat to, co jindy ne, vzpomenout si na celý rok a promítnout ho v hlavě jako dlouhý film krátkého roku. 

Takže ukončeme starý rok a začněme nový ve správném stylu. Do nového roku vám chci popřát všechno krásné, nepromrhejte žádnou chvíli a doufám, že když petardy vystřelovaly do nebes stáli jste pod širým nebem a s napětím to sledovali a s nadšením odpočítali svých deset sekund a pak si s těmi nejbližšími popřáli. Zkrátka jen šťastný nový rok, který na mém blogu začnete fotočlánkem. 




















 Vánoční snídaně:)














Celý článek co jsem dostala k vánocům není, ale pouze fotky, které jsem hned druhý den fotila, i když chybí půlka oblečení, které bylo v pračce:)

Takže krásný nový rok a budu se těšit na další článek, který bude asi až přáští týden, chci se teď dát pár dní pauzu, takže příští týden!
Natali♥

13 komentářů:

  1. super fotky! :) letos jsem si Silvestra a půlnoc užila víc než kdy předtím, a mám pocit, že rok
    2015 mi začal opravdu vydařeně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc:) To slyším neuvěřitelně ráda, jen ať to tak pokračuje nadále:)

      Vymazat
  2. skvelé fotky a šťastný nový rok prajem :))

    http://martinaobrien.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní fotky! :)
    Já jsem Silvestra netrávila nakonec doma, ale říkám si, že jsem asi měla, protože tam, kde jsem byla to bylo sice fajn, ale doma je doma. :)) Ani jsem právě neudělala fotky, což mě mrzí :/
    Jinak opožděně přeji všechno nejlepší v novém roce! Hlavně hodně štěstí, zdravý a lásky a úspěchů :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:)
      Já jsem zažila moc fájn silvestra, ale fotky bohužel taky nemám, ale hlavně, že mám zážitky!:)
      Děkuju, tobě nápodobně!:)

      Vymazat
  4. Dala bych si od tebe jedno kafíčko se šlehačkou, tyjo. :) Ňom ňom. Doufám, že si měla úúžasného Silvestra a že takhle úúžasný bude celý další rok! :)
    Čeho jsem si nemohla jako svíčkovej maniak povšimnout je Golden Vanilla, kterou jsem já koupila v Albertovi za 35 Kč. :D Že voní krásně? Já si jí koupila, protože mi připomíná to, jak voní kamarád. :D Ten z toho ale velkou radost neměl, když jsem se mu pochlubila, že doma pálím Martina. :D

    www.infinitetreasure.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně si pro něj někdy přijeď!:) Měla jsem a doufám, že ty taky!:)
      Voní naprosto parádně, myslím, že mě ji mamka koupila v IKEI, ale voní naprosto skvělé:D Chci někoho kdo voní, jako tvůj kamarád:D Divím se, že neměl radost!:D

      Vymazat
    2. Neříkej dvakrát a přijedu. :)
      Asi pro kluky není dost chlapský, když voněj jako svíčka. :D ;)

      Vymazat
    3. Ráda tě uvítám:)
      Mě to teda přijde rozhodně mužský. Lepší říkat, že voním jak vanilka, než že jsem si koupil nový mobil:DD :)

      Vymazat
  5. krasne fotecky. Uzij si 2015 , co nejvice.
    Jestli budes mit cas,tak koukni na muj blog pls http://fashionfunstyled.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥