neděle 4. ledna 2015

Nedělní odpočívání- silvestr, vánoce a povánoční kila

Zdravím vás!

Nejdřív jsem myslela, že dnešní nedělní článek psát vůbec nebudu, protože se mi moc nechtělo, přišlo mi, že není o čem psát i když jsem za poslední dobu, respektive 14 dní prošla obrovskými změny, které se mi asi líbí, líbí hodně, ale asi mi z nich praskne hlava, když na nimi přemýšlím.




Konečně jsem si byla jistá, že mám ve své hlavě pořádek. Že vím, co chci, vím na čem jsem a jednoduše je v moji hlavě takový pořádek, který mě činil šťastnou. Což já jsem vlastně pořád, jen se mi poslední půlrok moc nedařilo, jinak o sobě fakt nemůžu říct, že si po nocích promáčím polštář, to vlastně nedělám nikdy. A teď taky nezačnu. Ne že bych přestala být šťastná, jen mám najednou v hlavě neuvěřitelný chaos a mám pocit, že mi  z toho praskne hlava. Taková kvanta myšlenek, ale nemám nad čím přemýšlet. Proč? Já nevím čím to. Najednou se začalo dít přesně to, co jsem chtěla, ale nějak mi to smotalo hlavu. Ale smotalo mi hlavu spousta krásných věcí a vzpomínek a to je to co mě těší, ale i tak mi to nedá spát, protože mi příijde, jako bych něco nedokončila a něco mi chybělo. Velká část mi chyběla. Část, kterou jednoduše nemůžu zaplnit a vím, co ji zaplnit dokáže, jen to není reálné. Ale pořád mě všechno nějak těší. Těší mě všechno co jsem přes tyhle prázdniny zažila, nějak mě to hřeje na srdci, a myslím, že bude ještě dlouho. A po celou tu dobu to bude vysílat únikový efekt. Nedostatek něčeho, který budu dávat ukrutně dlouho, ukrutně najevo. A nevím jestli to je teď tím, že jsou Vánoce, nebo to jen teď nějak jinak beru.

Ale všechny události v těhlech 14 dnech byly krásné. Jak Vánoce, tak Silvestr. Vánoce jsou pro mě svátky klidu, které můžu strávit s rodinou, odpočinout si, dívat se na pohádky a všechno si v klidu vychutnat a to hlavně promakané jídlo.
Zatímco Silvestr je den hluku, alkoholu všude, rychlého jídla, řvu, dnu stráveného s přáteli dlouho až do druhého dne a taky o tom, vychutnávat si všechno hodně rychle jinak by jste něco mohli propásnout. Takže film ve svojí hlavě o tom jaký byl předešlý rok, si pusťte ráno, nebo když bude při chvilce klidu sledování ohňostroje v klidu.

A já si tak oba svátky užila. Poprvé jsem Silvestr slavila nějak bez rodiny a všech sousedů a byla u nich asi jen třikrát a pak na přípitek v rovných 00:00. Jinak jsem venku mrzla s přáteli a náramně si to užila, prostě netřeba slov na takovou dokonalou událost při které jsem toho zažila nespočet.
A Vánoce, byly zase krásné svátky s rodinou, no prostě přesně jak má být, s krásnou vánoční pohodou rodinnou atmosférou na stole.

No a i když to byly krásné svátky, nesměly u nich chybět nějaké ty vánoční a po vánoční kila navíc. Proč se zrovna Vánoce považují za tloustnoucí svátky. Letos jsem si řekla, že jako teda budu právě hubnout a nejíst to sladké, abych se od ostatních lišila tím, že oni právě na Vánoce sní všechno, co jim přijde pod ruce i pod nohy. No, ale postupem času, dnů a hodin se moje heslo změnilo na "Jsou přece Vánoce, pak to shodím zase dolů" No a vlastně jsem ani tak nepřibrala, jen mi přijde, že jsem poslední dny tláskala všechno do sebe a z toho mi je ještě teď zle a sladké, kofolu a brambůrky teď do konce ledna nechci vidět.

Nějak mě děsí, že je všechno tak rychle u konce, protože jsme na to tak dlouho čekali. Po Vánocích jsem se uklidňovala tím, že nás čeká ještě Silvestr, ale čím se mám uklidňovat teď? Že mě čeká ještě půlrok školy. No to je úža. Všechno najednou tak rychle uteklo a já ani nestihla všechny vánoční pohádky a myslím, že už naposledy čtete slovo vánoční. Doufám jen, že se můžu ukliňovat tím, že je to hezký začátek. Aspoň doufám. Co vy?

No a jak to máte vy s po vánočními nálady a kily a jak jste si užili celé svátky. 
Věřím, že se na zítřejší pracovní den nejspíš ve škole moc těšíte jako každý:D
Tak ještě naposled hezký nový rok, ať je šťastný a snad se brzo uvidíme u dalšího článku:)
Natali♥

10 komentářů:

  1. Zaujímavý a krásny článok ako vždy ;) Dúfam, že ťa táto depka-nedepka prejde a myšlienky sa ti pekne utriedia ;) Želám úspešný nástup do školy, nás to čaká až vo štvrtok ;) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:)
      Ano, už sem se toho v celku zbavila, děkuju:)
      Jé tak to ti závidím , mě to čeká už zítra:D :)

      Vymazat
  2. Moc hezký článek, já takové myšlenky mám skoro pořád. Vlastně teď o sobě můžu říct, že jsem docela pesimistický člověk a stal se ze mně samotář. Škola? né, bože prosím pomoc. (MY ANACONDA DON´T WANT GO TO SCHOOL TOMORROW ) já jsem to prostě musela napsat :D ikdyž tu písničku nesnáším ... :D A ale zpátky k tématu, prostě nechci do školy. A uklidňuji se tím, že se neříkám půl roku mučení, ale vlastně jenom takové 3 měsíce. Pak už chodíme na takové ty výlety atd... Stejně, to vstávání mě zničí. Silvestr jsem si náramně užila, sice jsem byla 2 hoďky doma, pak ven, pak domů a kolem 3 jsem se rozhodla jít zase ven, takže žádný spánek, prostě up all night. Nebudu si tady stěžovat, jak jsem si ráno stěžovala na snapu aka . do pr*ele já žiju?! :D Ale snad bych mohla říct, že tenhle Silvestr byl pro mě velice dobrý a ten rok jsem zakončila prostě skvěle.

    MY ANACONDA STILL DON´T WANT GO TO SCHOOL TOMORROW
    http://ilyfuhull.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za takový úžasný komentář, rozesmála si mě:D :) Taky jí nenávidím, ale je děsně chytlavá:D

      Jsem ráda, že slyším o takovém Silvestru a jsem ráda, že sis ho řádně užila! To, že jen tři měsíce je hodně pozitivní, ale ta představa, že je fakt musím přežít mě mučí! :D O vstávání mi ani nemluv, už teď mám hrůzu :D

      Vymazat
  3. vieš čo je pekné ??? :) že tvoje články ma bavia nech sú o čomkoľvek :D :D :D

    www.korytna.blogspot.sk :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéžiš děkuju, to mě hrozně moc těší, ani nevíš jak, to je milé:)

      Vymazat
  4. Jéj, tak toto je naozaj krásny článok. Veľmi sa mi páči ako to je napísané. Zároveň by som ťa chcela pozvať na moju giveaway tu: http://sashenageletova.blogspot.sk/2015/01/new-year-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, vážím si toho:)
      Moc ráda se podívám:)

      Vymazat
  5. Super článek :) Já to měla tak nějak podobně, po tom, co tak rychle utekly Vánoce, uklidňovala jsem se Silvestrem na který jsem se moc těšila spíš na den, jak na noc. Tu jsem strávila mimo domov a bylo to také fajn. Vánoce pro mě neskutečně rychle utekli a mě přišlo, že jsem si tu atmosféru ani neužila.. Možná to bylo tím, že nebylo jakou. Sníh nebyl, přišel až teď. Ale aspoň něco. Přesto mám takový pocit.. míru? řekla bych :D v duši a pocit štěstí. :))
    Hezký Nový rok i tobě a doufám, že ten půl rok přežiješ bez problémů:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:)
      Mě přijde taky, že jsem toho ani moc neužila, ale byly to krásné svátky. Sníh přišel bohužel pozdě, ale přesně tak, aspoň něco!
      Taky mám takový šťastný pocit a jsem ráda, že ty taky!:)
      Děkuju za komentář, tobě přeji to samé:)

      Vymazat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥