úterý 31. března 2015

FOTOBLOG- únor, březen F O O D

!Pokud máte hlad a v ledničce nic není, radši sjeďte až na konec fotek a podívejte se na poslední dvě. Zbytek je až na malou vsuvku kytiček jídlo.!
Já bych taky měla začít fotit něco jiného, než jen svačinky, ať to nevypadá, že umím jen ukrojit chleba, ale třeba i péct a vařit! Dobře, teď péct nemůžu, ale hned jak bude možnost, čekejte vlastnoruční makronky. Ach jak já tu nadýchanou krásu miluju!! 
Tyhle dva měsíce jsem musela spojit, protože jsem v únoru najivně doufala, že nafotím něco jiného než jídlo. Bohužel to bylo velmi najivní a na co jediného jiného jsem se zmohla, byly moje nové boty. Mnohem lépe budou, ale vypadt v outfitu, jehož focení se už nemůžu dočkat. Chápejte, konečně něco jiného něž jídlo. Ale vážně bych měla začít fotit i nějaké ty obědy a pečení, protože tyhle víkendové snídaně a večeře, to teda nevypadá nijak slavně! 

Co vy, tak jste posedlí aranžováním jídla na fotku a fotit, dokud to nebude dokonalé, i když by to mělo vystydnout? 









Aby jsme tu trochu změnili atmošku a odbourali to jídlo, květinky jsou na to skvělé! Začíná jaro a konečně nějaké začínají kvést a já se vážně těším, až jich bude více!

Největší stalker a oblíbenec sushi! Pojďme ji vyfotit ze všech stran, protože z jedné to nejstači!






Na freshe já si potrpím a momentálně jsou spolu s vodou hlavní složkou mého pitného režimu. Na léto je to naprosto ideální!

 Jahody jsou prostě dokonalé ozdoba a na jídlo jsou ještě lepší. A ve spojení s jogurtem a tmavou čokoládou to chutná naprosto skvěle.









9 komentářů:

  1. Skutočne, skutočne veľmi pekné fotky a úplne si mi navodila chuť! :D My s mamou teraz skúšame rôzne milkshakes, šťavy a podobne, no určite ju prehovorím aj na niečo sladké (tie palacinky vyzerajú božšky). Ďakujem za foto-tipy a inšpiráciu, prajem Ti bláznivý prvý apríl (samozrejme, môj komentár apríl nebol :D :)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju pěkně:)Milkshaky jsou super hlavně na jaro a léto, to se hodí!:) Tobě taky!:)

      Vymazat
  2. mňam, až mám z toho chutě :D sushi a ta palačinka s jahodami <3
    btw. těším se na outfity :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když na ty fotky koukám, taky se mi sbíhají sliny!:D

      Vymazat
  3. Pizza, jahody, palačinky - jedno lepší než druhé...♥ Miluju fotky jídel :D Ale jsou nebezpečné:D hlavně v noci, kdy mě chytaj noční žravky :D

    ...///Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou hodně nebezpečné, především při hladu a chuti, ale dívat se na ně, je dost příjemné!:D

      Vymazat
  4. mňam, toľko jedla! inak suši som ešte nikdy neskúšala a tie čierne topánočky sú úplne úžasné!
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sushi nechutná každému, ale já ji miluju a proto ji všem doporučuju!:) Jsou na jaro jako stvořené:)

      Vymazat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥