neděle 1. března 2015

Wishlist březen

Pfff wishlist jsem psala naposledy před Vánocemi a to je podle mě dost dlouhá doba, protože už to nebyl wishlist, ale psaná Ježíškovi přenesené na blog v internetové verzi. Takže řekněme, že ten správňácký wishlist tu byl možná tak v listopadu ano stydím se, když jsem slíbila wishlist aspoň ob měsíc a to je přesně 1. března, na prostě krásné datum na které si stojí něco přát i když víte, že se to asi hned do 5 nedostaví před dveře.
Chápu, že někoho už wishlisty vytáčejí a neříkám, že mě ty nudné, které vypadají jako zkopírované ne. Všude ty stejné věci, každý potřebuje to stejné, prostě stržení dobou. No a jelikož vám tu jen nechci šoupnout obrázky dokonalých věcí a přesvědčovat vás, že je taky musíte chtít, radši vám k nim něco i napíšu. A jelikož je dneska vážně roztomilé datum a březen už mi přijde prostě jarní, doufám, že si tenhle stejně roztomilý den užijete.




Polobotky
Polobotky jsou na nadcházející jaro jasná věc a pokud budou kožené nebo lakované nebo dokonce obojí, na tom už nezáleží, hlavně je chci lapit v nějakých čupr slevách a koukat na ně od rána do večere a venku je opatrovat jako svoje dvě miminka. Vím, že většině lidí se nelíbí zvýšené podrážky, ale já se svojí maličkou postavou si je vyhlížím a čekám, až mi nějaké padnou přesně do oka. Jemné, elegantní, ale zase  ne moc, protože všeho moc škodí a mě především. Mě se prostě ty zvýšené podrážky ukrutně líbí, jsou totiž vážně parádní, aspoň, když se k nim umíte obléct a karamelově hnědé polobotky na tkaničky se zvýšenou podrážkou, no řekněte, nebylo by to k sežrání?


Knížky, knížky, knížky..
Můj seznam na knížky už takhle sám o sobě je dost dlouhý a ne celý březen už mám vybrané 4 knížky, které snad jako každý měsíc zvládnu přečíst. A doufám, že moje obvyklé pátky v knihkupectví nezmizí a že nezačnou přibývat další skvělé knižní novinky, dokud nedočtu celý svůj nekončící seznam. Až pak na nějaký ten konec budu moct dopsat nové.

Jarní oblečení
Už minulý rok mojí skříň celkem chátrala, když jsem se jí poptala na nějaké to hezké jarní oblečení. Kraťasy mám možná tak jedny na tělocvik s potiskem WOW na zadku a všechno ostatní jsou nastřižené staré džíny, které jsem neschopná za pomocí maminky dodělat tak, aby byly možné nosit a netahala bych za sebou zbylé části nohavic. Se sukněmi strádám pořád, mám snad jen dvě a to mě, co bych je nosila klidně každý den nestačí, takže jakmile začne jarní sezona, vyrážím do všech secondhandu lapit co nejvíce sukní, protože tam je mají vždycky nejroztomilejší a ulovím jich aspoň 10! No a se šaty nějak extra nestrádám, ale nějaké ty kšandy alá kraťasy s kytičkovou podšívkou mile ráda uvítám. Prostě cokoliv co v tomhle městě nemá každý a je to schopné vytáhnou do jarního sluníčka.

Černá skuně- Když mluvím o tom co má každý, černá sukně by se mi hodila. Přece jen z H&M ji má každý, ale je to skvěle neutrální a já mám pár šíleně barevných triček, které by se k ní hodili a s kytičko-vanou sukní zrovna neladí. No a bílá sukně pro mě, promiňte už jste mě někdy viděli jíst zmrzlinu?

Crop top-Taky se vám hrozně líbí, když se sukně nebo kraťasy do pasu zkombinují s krátkým tričkem a malá mezírka mezi tímto oblečením ukazuje kousek holého břicha. Někdo řekne, že to je sexy, někdo že až moc odvážné, někdo, že moc obnažené, no každopádně mě se to ukrutně líbí a hodlám si tyhle trička nakoupit do zásoby. Kytičky, proužky, šedé starorůžové prostě jakékoliv seženu a k čemukoli, prostě tyhle trička, budou ve sluníčkových dnech ovládat mojí skříň, které bude už po tom všem k prasknutí. No nezní to super?

Rámečky na fotky
Přijde mi to prostě krásné. Přijít unavená ze školy, sednou si na postel a vidět ty všechny fotky v rámečkách kolem. Najednou se vám vybaví ten moment, kdy jste je fotili, ten smích, hluk a hlasy vašich blízkých kolem .Neskutečná záplava vzpomínek na Vánoce, léto, Velikonoce, Nový rok, pouštění draku a konec školy, nebo jen obyčejné dny, kdy jste si rozhodli sednout a fotit a vyšly z toho ty krásné vzpomínky. No neříkejte, že nestojí za to je uschovat, mít jich plný pokoj a s pocitem naplnění a radostí rozlitou po celém těle se jích láskyplně dotýkat.

Makronky
Už strašnou dobu toužím ochutnat tuhle naprosto skvěle vypadající věc. Ale jedině, kde jsem je viděla prodávat jsou v Paulovi a tam se mi to upřímně moc kupovat nechce, ale tuhle nadýchanou a naprosto bezchybně vypadající věc musím mít a musím upéct, ale ještě předtím jí chci ochutnat, abych věděla, jak to má chutnat:D Jen to vidím a mám chuť sníst to i s počítačem.


A co
 vy a vaše březnové přání? 
Krásný zbytek první březnové neděle všem:) 

6 komentářů:

  1. Super věci!:3
    Ty šaty, sukně.. to chci rozhodně taky:D
    Na crop top bych si netroufla, ale kdybych na to měla postavu tak to klidně nosím taky:/:D
    http://gabrielle-h.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý potřebuje zásoby na léto a jaro!:D
      Neříkám, že já nějakou skvělou postavu mám, ale troufnu si na něj, protože to vůbec nevypadá špatně a hodně věcí to zakryje, i když se to nezdá:D

      Vymazat
  2. Moc hezký WishList! :) Já tedy taky se chystám proměnit šatník, sice se na to chystám už od Nového Roku ale já cítím, že to teď vyjde! :D A kdyby ne tak, no tak se nic nestane jen si potom budu každí ráno nadávat.

    http://ilyfuhull.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:)
      Já se na proměnu celého šatníku nikdy moc necítím, spíš ho jen stále rozšiřuju, ěnkdy až moc rychle!:D

      Vymazat
  3. černou sukni, takovou tu běžnou áčkovou co má každý, bych taky potřebovala!
    jenže momentálně jsem jí nikde neviděla, tak jsem si koupila v H&M jinou a nemůžu
    se dočkat, až jí na jaře vytáhnu :) jinak pěkný wishlist!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se na ní v H&M dívala, ale říkala jsem si, že si počkám na nějakou speciální a tak pořád čekám no:DDD To se ti vůbec nedivím:) Děkuju:)

      Vymazat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥