úterý 14. října 2014

Fotopost #3 - přehlednutelná, neviditelná.

Tenhle fotopost je v mnoha ohledech hrozně zvláštní. Jsou to fotky, kterými jsem chtěla ukázat, že se všechno dá přehledout. Nemá to být nějak depresivní spíš takové originální, o to sem se snažili. Ano pokud se ptáte, jsou to záclony v našem pokoji a jo jsem hrozný blázen:D Ale fotky posuďte sami, podle mě jsou v celku povedené. Všude bílo a pro zvýraznění rtěnka, kterou jsem měla poprvé a snad i naposled:D Doufám, že se fotky budou líbit!:)


A abych vám dosvědčila pravdu názvu, tak jsem zkoušela a to tak, že jsem se za záclony schovala celá v bílém a vždycky když někdo prošel jsem čekala že si mě někdo všimne a pak všechny lekala a fakt mě skoro nikdo neviděl, takže název je dosvědčen:D












































No tak to by bylo všechno k mému zvláštnímu a dlouho slibovanému fotopostu za říjen. Ano každý měsíc bude jeden, protože nestíhám fotit i když nápadů mám možná až moc:)
Doufám, že se líbilo a do komentářu napište, která nejvíc, budu se těšit, děkuju,Natali!:)

12 komentářů:

  1. nejvíce se mi líbí ty pootevřené rty u záclony, a pak jsou super některé fotky kde jsi za záclonou celá :)) Já osobně bych vybrala třeba jenom tři čtyři uplně ty nejlepší a ještě je pak doladila v PS aby byly takové, víc efektivnější :)) Ale jinak nápad skvělý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, už jsem si dvě upravovala a byly opravdu ještě hezčí!:)) Děkuju!:)

      Vymazat
  2. pěkné fotky, moc ti to sluší, ta červená rtěnka se k tobě vážně hodí! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jak málo stačí ke štěstí. Natálka a záclona. No super fotky - jak jinak.

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé fotky a ten nápad je také super! Někdy vyzkouším :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Některé ty fotky jsou vážně povedené! Nejvíc se mi líbí ty lehce rozmazané, kde jsi celá skrytá za záclonou. Určitě máš nějaký ten umělecký cit v sobě, to je super. :) A červenou rtěnku nesmíš opustit, ta se musí nosit právě co nejčastěji! :)

    www.infinitetreasure.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mockrát, těší mě to moc!:) Když to říkáš takhle určitě jí budu nosit častěji!:)

      Vymazat
  6. Zaujímavé fotky, to s tou záclonou bol dobrý nápad :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥