neděle 26. října 2014

Nedělní odpočinek 0.9-začátek prázdnin

Ani nevíte jak neskutečně ráda, jsem vypadla z poslední páteční hodina, která byla nad všechno neštěstí matika. Tak moc ráda, jsem byla, když řekla, že se můžeme sbalit. Už asi jako každý jsem potřebovala prázdniny a i když je druhý den z mých celých devíti docela rozjezd. My máme prázdniny třeba až do pátku a nevím proč to tak nemají všichni, protože je to pro ně pěkně diskriminující! No ale aspoň něco, i když já bych si asi se svým celým týdnem neměla stěžovat.





I když plány nemám skoro nijaké, vím že už toho budu dělat hodně. Teď to zní jako kdybych byla naprostý retard, ale neumím to vysvětlit. Moje plány jsou ve stylu, udělám si snídani a pak budu celý den fotit a ležet v posteli. Teda až od úterý. Se sestrou jsme to vzaly rychle a hned v sobotu jsme jely vlakem tři hodiny na chalupu  a už druhým dnem tu samy hospodaříme. I s kamarádkou jsme v našem big krásném domečku spaly a na snídani jsem je tak trošku překvapila trošku zdeformovanými palačinky. Takže velká snídaně, která se poslední dobou stala hrozně ustálenou. Vždycky hrozně velká snídaně, abych celý den nežrala znovu jen co dojím.

Budeme tu sice jenom do úterý, ale aspoň něco, protože já už mám do toho úterý nabité plány. Třeba dneska jdeme fotit, takže se těšte na fotky nejen na blogu, ale určitě je uvidíte i na instagramu, kdo mě sleduje kdo ne, tak děláte velkou chybu a měli by jste jí napravit:D   No a jelikož budou prázdniny, čekejte články častěji, budu mít čas, tak budu ráda, když si je přečtěte a pak se samozřejmě těšte na fotky z prázdniny, protože když budu pak sama doma, tak mám velké plány, takže velké množství fotek.

Takže si zatím užijte ty svoje prázdniny! A pište články ať mám potom co číst!:D

                                                              Co budete dělat o prázdninách vy?
Natali <3


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥