středa 30. července 2014

Mezi řádky, mezi slovy.


Miluju psaní. A možná se ptáte proč, tak já vám to řeknu. Takže proč vlastně miluju psaní? Myslím, že docela dobrá otázka, když píšu blog. Takže se ptám sama sebe, proč vlastně miluju psaní a vždycky jsem se ptala a teď to vím! Protože, miluju, jak k sobě skládám písmena a slova. Z toho všeho vznikají věty a ty se kupí do řádků, takovou rychlostí, že zaplní celou stánku. Jen moje nápady a moje myšlenky tvořící moji fantazii a svět. Můžu napsat, co chci a zaplnit papír jakými slovy chci. Je to můj papír a jen moje myšlenky. Mé slova z mé hlavy, které mi nikdo nevezme, jen je muže přeložené na papíře přečíst.


Můj mozek funguje ve slovech a v myšlenkách, které chci vložit na papír, a já ani nevím proč. Proč je potřebuju na papíře?! Chci, aby moje myšlenky ožili papír, aby je někdo pochopil, aby jim rozuměl a nekroutil nad nimi hlavou. Aby nekroutil hlavou nad mým vlastním světem, světem plným krásných slov a doplňujících myšlenek. Miluju nejen psaní, ale i ty slova, které to psaní oživují a tvoří ho úplné, tvoří úplné moje myšlenky. A je jedno, jestli je ukážu vám, nebo si je nechám pro sebe, slova žila ve mně a teď zdobí papír, vnáší mě do mého světa a vytváří okolo mě neposkvrnitelnou bublinu, přes kterou, díky psaní neslyším okolní svět, ale žiju ten svůj. S papírem, tužkou, písmeny, slovy věty a mými řádky. A ty můžeš mé řádky číst, pochopit ten příběh a žít se mnou můj svět.

11 komentářů:

  1. libi se mi tve nadseni pro psani :) taky rada pisu, to asi vetsina bloggerek co :-D jen pis dal :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pravda :) Skvělý článek :)

    http://gilraen-camellie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek :3 a uplná pravda ;)

    OdpovědětVymazat
  4. ja písanie miilujem tým , že si vlastne tvorím vlastný svet (nie som autistka) a vyjadrujem svoj pohlad , a milujem tu radosť , ked vidim že niekto si to prečítal a páči sa mu to :)
    http://libertepaixegalite.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, byla jsem jednou blogerkou nominována na tzv. Liebster Award a v rámci tohoto "tagu" bych chtěla nominovat i tebe, více info zde - http://katienajmannova.blogspot.cz/2014/07/tag-liebster-award-cz.html doufám, že se zúčastníš:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju vám:) Jsem ráda:) A určitě se zúčastním:)

      Vymazat
  6. Ahojky nominovala jsem tě na TAG tak se když tak mrkni děkuji :* :D ( Hrozně se mi líbí tvůj blog)
    http://blogmybeautifullife.blogspot.cz/2014/07/tag-liebster-award.html

    OdpovědětVymazat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥