čtvrtek 24. července 2014

Šťastná.


Jsem dost pozitivní člověk, a co se týče problémů, tak v každé překážce hledám to dobré, to nad čím se můžu pousmát a ve všem hledám ten úsměv.  Ale vždycky jsem dokázala plakat. Plakat nad činy lidí, nad tím, že mi jakkoliv ublížili, nebo jen ublížili někomu, koho mám ráda. Dokázala jsem brečet, když jsem jen moc přemýšlela, protože mě všechno tak rozesmutnilo a slzy tekly hned. Ale teď, teď to nedokážu a ani to nechci dokázat. Můj úsměv je stálým výrazem na mé tváři, není falešný a na smutek ani pomyslet nechci. Ano, sem tam přijde ten moment, ale ten hned zmizí, protože pomyšlení na usměv a na věci co mě dělají šťastnou, jsou pro mě krásnější, takže ten chvilkový smutek z čehokoliv, hned nahradí smích.
 



 A má nejčastější představa je, jak jsem šťastná. Jak jedu rychle a vítr mi fučí do uší a já umím poprvé v životě zpívat a vlastně by na tom nezáleželo, ale hlavně, že zpívám nahlas a nezívám sama.  Jak na pláži u moře všichni tančí na hudbu vycházející z repráku, všichni mají plavky a všem je jedno co si člověk o jeho tanci pomyslí, prostě jen tančí a užívá si tuhle chvíli. Moment, kdy pozdě večer sedíš na kopci, na stromu malé světílka pomáhající hvězdám a měsíci a všichni si zpívají a do rytmu hudby se nějak hýbají. Jak se všichni drží za ruce a s křikem skáčou do vody. Jak k večeru spolu všichni pouští rachejtle do noční oblohy a vykřikují. A vykřikují jedině to, že jsou šťastni. A já nejsem šťastná sama!

 

 

7 komentářů:

  1. veľmi ti to prejem :)
    bola by som rada keby si sa zapojila do mojej giveaway o šaty a voňavku http://fashion-paradis.blogspot.sk/2014/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Závidím ti to pozitivní myšlení, já jsem bohužel spíš opak. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že to je vždycky chvilkové a že mě to za chvilku přejde a tebe určitě taky!:))

      Vymazat
  3. Pozitívne myslenie je liekom na všetko! Ja som naučila moje bývalé spolubývajúce na VŠ to, že keď sa zobudia šťastné a povedia si, že sú šťastné, naozaj šťastné budú. A potom som od nich veľa krát počula: "Som šťastná a krásna!" a naozaj také boli! Byť šťastný je také ľahké ! :)

    Rada by som Ťa pozvala do mojej Francúzskej GIVEAWAY :)
    www.nikoletavujisicova.com
    :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ano, myslím, že je to lék uplně všeho:) Podívám se:)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju:) Na naladě hodně záleží:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥