sobota 26. července 2014

Tag 0.3: Narozeninový TAG:)

Ahooj, dneska mám narozeniny, tak mě napadlo, že bych udělala narozeninový TAG!:)  Takže se pojďme se na to vrhnout, bez dalších řečí!:) Snad se vám bude líbit:)




1. Kdy máš narozeniny?
-26.7, takže dnes.

2.Kolik ti bude let?
No dneska slavím 13.

3.Co byl tvůj neoblíbenější dárek co si dostala?
Já si vážím všeho, co dostanu a vždycky je všechno to nejlepší a ne že bych si neuměla vybrat, ale nějak extra drahocenné dárky nedostávám a vždy si prostě vážím všeho co dostanu:)

4. Budeš mít tento rok párty? Jestli ano, co budeš dělat?
Jelikož mám narozeniny o prázdninách, tak jsou všichni obvykle ryč, takže máme vždycky rodinou oslavu s celou rodinou i babička, strejda, teta a tak a potom jenom s nejbližší rodinou. A s kamarádkou asi možná trošku oslavíme, ale to spolu děláme už od dětství a vždycky to jsem jen mi dvě:)

5. Jak obvykle slavíš své narozeniny?
Jak už jsem říkala, takové tři oslavy a obvykle je to dort a spousta jídla, potom blahopřání a dárky nekonečné objímání a řeči, že už jsem dospělá i když mi je teprve tolik kolik mi je a přípitek:)

6. Jaké bylo tvé nejpamětihodnější narozeniny?
Upřímně, sestřiny 14 narozeniny. Svoje, no to nevím, myslím, že ty osmé nebo deváté.

7. Pokud by jsi měla neomezené množství peněz na narozeniny, co by jsi udělala?
Nejdřív bych šla koupit si věci po kterých neuvěřitelně toužím, pak bych koupila něco celé rodině a nejbližším přátelům, pak bych si koupila bazén a udělala mega párty na naší chalupě kam bych pozvala úplně všechny.:D Nebo bych jela s celou rodinou na dovolenou k moři:) Nějaká exotika:)

8.Jaký je tvůj seznam přání k narozeninám?
Rozhodně chci FOTOALBUM! Hrozně se mi líbí, když si někdo uschovává písničky. Potom asi nový mobil, protože můj už je hrozně starý nabíjí se bez nabíječky a neukazuje mi, že mi někdo vola a to není zrovna praktické, i když někdy je to fájn výmluva. A potom asi knížky, nějaké laky na nehty a drobná kosmetika..

9. Kdyby ti zbývaly poslední narozeniny. co by jsi udělala?
Dost temná myšlenka, pro narozeniny.. No strávila je s rodinou a nejbližšími přáteli a pořádně to oslavila a nemyslela na to, že jsou poslední!

10. Ukaž trapnou fotku z narozenin?
Věřte, ráda bych se tady ztrapnila nějakou fájnou fotku s čokoládovým dortem na hlavě, nebo s nutellou po celém obličeje s krátkými vlasy a brýličkami, ale ty fotky, bude někde skryté, tak ať je nikdo nenajde, nebo jsou nadobro ztracené:D

11. Máš nějakou tradici na narozeniny?
Není to tradice, ale ráda a skoro vždy je slavím na chalupě:)

12. Jaká je tvá nejoblíbenější část dne narozenin?
Asi ráno, jak mě všichni objímají a přejí a večer když všichni slavíme:)

13. Jaká věc se změnila od tvých posledních narozenin?
Hodně, ale upřímně myslím, že to není zrovna věc, která by vás zajímala.

14. Měla jsi někdy narozeninovou párty s překvapením nebo jsi jí někdy dělala pro někoho jiného?
 Pro mě dělala kdysi sestra, ále teď je asi lína nebo mě tak moc nemiluje, ale mrzí mě, že mi nikdo žádné překvapení nedělá:D
Já dělala mega překvápko kamarádce na 14 s kamarády, udělali jsme tajnou oslavu na její chatě. A pak mamce a taťkovi, slavili jsme to společně (jejich narozeniny) a kuchaři z restaurace jim donesli dortík, kytičku a přání:) A kamarádce jsem pekla dort a nesla ho do školy:) To je poslední rok, zbylé si nepamatuju:D

Tak to je můj narozeninový TAG pro vás:) Doufám, že se vám líbil a budete se těšit na další příspěvky:)
Hezký den kocouři <3


7 komentářů:

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥