neděle 20. července 2014

TAG 0.2: 25 otázek na tělo

Ahojte, první TAG co jsem dělala byl s nejlepší kamarádkou, tedy best friend TAG a dneska jsem dostala chuť napsat nějaký sama, takže jsem se rozhodla pro tento. Název jsem si domyslela, ale je jasné, že to bude spočívat ve 25 otázkách přímo na tělo, takže pevně doufám, že se vám bude líbit, něco nového se o mě dozvíte a najdeme si něco společného:)

1. Jak se jmenuješ?
Natálie, ale nasnáším když se mi tak říká, takže radši Natka, Natálka popřípadě sladce Natynka:D

2.Jaké jazyky ovládáš?
No tak samozřejmě češtinu, a potom angličtinu a němčinu.

3.Jak si vysoká a kolik máš roků?
Je mi 13 a měřím asi 15o cm, možná 149 nějak tak. Ano jsem maličká, uvědomuju si:D

4. Jakou máš barvu očí?
Se svými hnědozelenými sem fakt moc originál:D

5.Máš nějaké sourozence?
To mám a ne málo, ale ani ne moc. Mám dvě starší sestry a mladšího bratra. Někdy bych všechny nejradši zabila, ale jinak jsou nejlepší:D

6.Oblíbená barva?
Mám hodně ráda zelenou, ale tu už má rád každý, takže už mě to začíná štvát, ale pořád jí mám ráda a potom se mi líbí modrá a i fialová je hezká. A samozřejmě mám ráda i neutrální černou a bílou, ty se totiž vždy dají sladit úplně se vším.

7.Už si studovala střední školu?
Ne střední školu zatím ne, peru se se základkou. Ale na střední se moc netěším, jediné pozitivní je, že vypadnu za základky.

8. Jaké je tvoje oblíbené zvíře?
Asi si řeknete, že jsem divná, ale já celkově na zvířata moc nejsem a na to si vybrat něco nejlepšího či nejoblíbenějšího už vůbec ne, ale jako malá jsem milovala opice a teďka jsou to hlavně ty exotická zvířata, třeba ze zoo, jako jsou sloni, hroší, žirafy, lvi, papoušci a šimpanzi. A hrozně se bojím psů:D

9. Oblíbené pití a jídlo?
 Pití, to bude asi malinovka, ice tea a hlavně všechny džusy a ovocné nápoje a jídlo asi gyros, teda jestli se to tak píše a prostě vše v čem je tortilla.

10. Jaký je tvůj oblíbený film?
Je pro mě těžké si vybrat něco nejlepšího, ještě když jsem jich viděla nespočetně, ale co jsem viděla v blízké době a hodně se mi líbilo, tak byla zlodějka knih a 22 jump street, ale asi nejvíc miluju úplně všechny animáky a pohádky <33

11. Oblíbený obchod?
Nákupy moc nemusím, ano jsem zvláštní, ale je to fakt nuda:D
Ale tak z oblečení to bude asi H&M, co se týče bot, tak to bude HUMANIC, i když už mě tam několikrát naštvali, tak tam mají na výběr velké množství hezkých bot a samozřejmě podle značek, ale i přístupné ceny. Nejvíc miluju nákup jídla, no tak mám asi nejradši WineFood (vím ,to určitě neznáte:DD) je to tam drahé, ale mám určité výhody, no:D A z kosmetiky mám ráda a to hodně Yves Rocher:)

12. Momentálně oblíbená písnička?
Už dlouhodobě:
 

A teď jsem si oblíbila:

 13. Oblíbená kniha?
U mě těžký výběr čtu hrozně moc, ale čtu hlavně dívčí romány s těžkými zápletky. Nejoblíbenější knížku mám asi Bez naděje a Zlodějku knih:)

14.  Jaký je tvůj oblíbený svátek?
No tak, asi samozřejmě Vánoce. Na ty se nedá zapomenout. Největší a nejkrásnější svátek v roce. Už nejsem úplně malá, nebo spíš holčička s culíčky co prahne po panence, takže hlavně proč to mám tak ráda, je asi ta atmosféra. Vánoční klid a když se poštěstí, tak třeba i sníh, ale hlavně chvíle s rodinou a radostné lesk v očích brášky, když se mu odráží do očí světélka z vánočního stromku:)

15. Jaký je tvůj oblíbený kousek oblečení, kosmetiky, doplňků?
Oblečení, tak to jsou asi moje sukně a šaty, džínsky a volné velké trička. Kosmetika, to budou laky na nehty, můj milovaný eos, rtěnky a lesky na rty a doplňky celkově moc nenosím, ne že by mi to nějak vadilo, ale prostě k tomu nemám potřebu doplním se přece úsměvem.

16. Máš nějaké oblíbené vůně?
Hrozně mi voní můj a vlastně všechny eosy, jinak to jsou ty vonné svíčky, ale né ty moc těžké a hrozně mi voní čaje a čajovny. A jinak miluju svojí voňavky z Yves Rocher.

17. Jaké jsou tvoje koníčky?
Rozhodně ráda píšu a blog je jeden z mých velkých koníčku, ale také tam patří pečení ( bude ze mě cukrářka:DD)a vaření, miluju tanec, focení, čtení a filmy a mý přátelé jsou taky jakási část z mých zálib.

18. Jaké je tvoje oblíbené číslo?
Bude znít sobecky když řeknu 26, protože to je datum mých narozek:DDD No pokračuje to 7, ale ta zas tak fájn není:D
Jinak mám, nevím proč, ráda sudé čísla, jsou takové hezký kulaté:D

19. Si ne něco alergická?
No jako mála jsem byla na řepku olejku, ale teď už se nic neděje, takže jsem asi vyléčená a nejsem díkybohu na nic!

20. Co tě inspiruje?
Podle toho k čemu se nechávám inspirovat. Často to jsou, ale jiné blogy, moje sestra s maminkou a nejlepší kamarádka.

21. Jaké jsou tvoje oblíbené bloggerky?
Upřímně, každý blog má něco do sebe. Něco, čím zaujme čtenáře, něčím svým a každý je tak nějak originální a mě se líbí od každého něco, takže nemůžu posoudit kdo je nejlepší a ne jen kvůli tomu, že si nepamatuju názvy:DD

22. Jaké je tvoje oblíbené roční období?
Asi každý zná, je zima, chci léto, je léto, chci zimu. Ano i já to tak mám, ale léto a jaro mám asi nejradši:)

23. Co je první věc, které si všimneš na lidí?
Tuhle otázku často pokládám sama sobě, ale když bych to měla brát jako na úplně první pohled, když lidi vůbec neznáš, neznáš jejich chování a jde o vzhled, tak si všimnu asi oblečení, účesu a zvláštnosti člověka. A když jde o chování, tak asi jestli jsou tišší nebo otevření a jestli jsou arogantní a nebo se dokážou normálně bavit, lichotit lidem a smát se s nimi.

24. Co chceš být, až vyrosteš?
Mým snem je být žurnalistka, ale uvědomuju si jak je těžké vystudovat školu a doopravdy se dostat do kvalitního časopisu, zaujmout a něco být, ale se svým snem skončit nedokážu a pokusím se pro něj udělat vše. A potom bych chtěla být psycholožkou, vždycky mě bavilo, lidem pomáhat a radit a nedávno mi řekla sestra, že bych se tím měla živit, tak proč ne, že ano?:D

25. Kdyby si mohla žít, kdekoliv na světě, kde by to bylo?
Já bych chtěla žít někde u moře, mít domek u pláže a každý večer si jít do moře zaplavat a když by to mělo být někde jinde, tak ty americké ulice plné rodinných domů a zahrad a nebo v Londýně.

Tak a to je z tohoto TAGU všechno, takže doufám, že se vám líbil a něco jste se dozvěděli a že máme něco společného:) Hezký zbytek dne:)


6 komentářů:

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥