pondělí 1. září 2014

Fashoin&Colour 0.4- colour, colour only colour, Croatia


Tradáá! A je tady konečně jeden ze slibovaných outfitů z Chorvatska. Vybrala jsem si pro to magický den. Né, že by mě dnešní den, první školní den, nějak očaroval, ale prvního září zní fakt krutě. Já doufám, že vám nástup do školy zpříjemním aspoň trošku článkem. Který konečně obsahuje outfit z Chorvatska.


Už jsem se děsně těšila, až vám ty outfity z Chorvatska ukážu. Bohužel jsou jen dva. U moře moc nebylo času chodit fotit a navíc přes den bylo fakt horko a když jsem se dokopala k večeru jít fotit, tak než jsem se oblíkla, byla tma a ve tmě se nám se sestrou fotit nechtělo, hlavně nastavovat barvu, světlo a všechno, bylo ve tmě hrozně těžké a s bleskem to nevypadá moc hezky. Takže jsou bohužel jen dva a potom bude jeden fotopost.

Ano zase můžete vidět šaty. Co taky jiného v létě a ještě k tomu u moře. I takhle v podvečer bylo teplo. Základem outfitu jsou tedy šaty.  Šaty jsou lehké a látkové, takže do horka je to ideální. Pod šaty hezky fouká, takže v nich není vedro a na prsou jsou upevněné gumou, jelikož jsou bez ramínek. Jsou hodně barevné a hlavně pruhované a ostatní vzory popsat neumím. Najdete tam snad všechny barvy a proto je mám tak ráda. Jako boty jsem zvolila lehké páskové sandále béžové barvy a místy tygří vzor. Do léta pohodlná a vzdušná obuv. Kabelka je béžové barvy a i když vypadá male, někdy se divím co do ní narvu. Je hezky elegantní, ale ladí i ke sportovnějšímu oblečení. A do léta jsem zvolila taky klobouček, tentokrát slamák, který je několik let starý a do dírek, které nejspíš prožraly myši příjemný pocit, jsem nastrkala kytičky červené a růžové barvy, které mi postupně při focení vypadly.
 

A rozhodla jsem se vám napsat mé stručné a rychlé malování, které zabere sotva pět minut.

Řasenka- Extra wow lash od Rimmel London 003 extreme black

Rtěnka- oriflame, hodně stará, Colour Attraction 16287 Sheer Rose, takže je taková perleťově růžová












 


















 




 


 


 Jak vidíte, šaty se vážně nedají popsat. Během dvou týdnu, přibližně, můžete čekat druhý outfit z Chorvatska))
Tak co jak se vám líbil outfit? Rozhodně napište do komentářu:))

Natali

6 komentářů:

  1. Fotky jsou v suprový kvalitě, vůbec si se nemusela bát je do většího formátu! :) Jo a hrozně se mi líbí fotka, jak tě vidíme úplně zezadu v té kamenné uličce..počkeej...8. fotka. ;)

    www.infinitetreasure.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, takové komentáře mě vždycky těší a vážím si jich:))

      Vymazat
  2. ten klobúk je úplne svetový, musím si taký na budúci rok kúpiť aj ja. :)
    Ms Rontgen | expressing myself

    OdpovědětVymazat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥