sobota 6. září 2014

Nechoď kolem horké kaše!

Jsem člověk, který je v celku upřímný, nebo si to o sobě aspoň myslím, ale rozhodně nesnáším narážky, naznačování a nebo, když člověk něco načne a nedokončí to. Takže doufám, že aspoň trochu upřímná jsem.



A myslím, že se mezi vámi najdou a někteří jedinci, kteří to zrovna nemusí. Úplná přehnaná upřímnost, která je hnusně řečená a vyčítavá, ta mi vadí a někdy mě dokáže opravdu naštvat, ale podle mě by měl být každý aspoň trochu upřímný. Říkat věci přímo a ne něco kolem nich, doufat, že to lidi nepochopí a pak se divit, že to nechápou. Co je složitého na tom, říct něco, tak ať to lidi pochopí a nemusí se ptát, jak to myslíš a potom ještě říct, že to vůbec nechápete a snad, že jste blbý. Tohle mě dokáže vytočit.
Nesnáším narážky. Ano, já to taky často dělám a snažím se to nedělat, ale někdy si nemůžu pomoct. Vím to o sobě, snažím se to přemoct a vážně se moc snažím to nedělat, ale sem tam, když mluvím, tak mi to prostě ulítne. Ale nemám ráda, takové narážky, kdy lidi píšou statusy o tom jak je jim strašně a všechno se hrozně slušně řečeno pokazilo a když se někdo poptá, řeknou „Ale nic, prosímtě, to neřeš“ Tohle vždycky nechápu. Proč to píšou? Snaží se být zajímaví nebo co? Nevadí mi lidi, že mluví o svých pocitech, ano status není nejlepší případ, ale fájn, ale když to těm lidem pak nechtějí vysvětlit, tak proč o tom píšou status. Tomu absolutně nerozumím. Narážky, nevysvětlené narážky, jsou akorát tak věci co nám motají hlavu a pořád uvažujeme, co tím dotyčný myslel, jak to chtěl říct a obvykle si vykládáme hned to nejhorší. A nebo si děláme naivní představy a to jen kvůli tomu, že to člověk nevysvětlil. Nebyl upřímný.

 
Ale, když něco člověk načne a nedokončí, to je nejhorší. Vlastně je to podobné, co narážka, ale tohle vážně nesnáším. Prostě tyhle narážky nesnáším. Člověk něco řekne a když to chcete vysvětlit, protože tomu mo c nerozumíte, řekne vám: „Nech to, stejně je to fuk“ Já nemám potřebu to z lidí dostávat, chtějí si to nechat pro sebe, jejich věc, a upřímně, je mi jedno na tolik, že z toho žádné psychické následky opravdu nevedu.

Takže opravdu nemám ráda, když lidé nejsou aspoň trošku upřímní a chodí kolem horké kaše. Takže toto rčení, pro mě rozhodně sedí.

6 komentářů:

  1. Mám na to úplně stejný názor, taky jsem upřímná, ale snažím se to podat jemněji a rozhodně nemám ráda, když mi někdo něco neřekne přímo. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kluci to řeknou přímo, ale my holky většinou chodíme kolem horké kaše a snažíme se to podat co nejcitlivěji. :)
    ZVU TĚ NA GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo tvého komentáře si važně moc moc cenim!!:O:) taky se snažím být citlivá, ale zároveň upřímna:)

      Vymazat
  3. Máš pravdu, snažím se být upřímná, a jo někdy to musí ty lidi kurevsky bolet, ale někdy prostě jen chodím okolo naznačuju, a většinou se to teda týká chlapů, občas prostě neumím říct, že chci to a to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že dost záleží na situaci, ale vždycky když to jde snažím se:)

      Vymazat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥