pátek 5. září 2014

FOTOBLOG 0.3. -Chorvatsko 2.část

Konečně jsem si dopřetahovala fotky z foťáku do počítače a vybrat a mohla vám ukázat druhou polovinu fotek z Chorvatska, tedy druhou část fotoblogu)) Kdo neviděl první je tady:)

Ano přiznávám, že fotek je více, než 100 je jich něco přes 120, ale to vám snad neodradí:)
Musím doznat, že tyhle fotky, tedy fotky z druhé části, se mi líbí asi o trochu víc, možná, že tam je víc fotek u moře a tak, ale prostě mi příjdou záživnější a hezčí:) Ale posuďte vy sami, nechám to na vás:)
Ale já vás nebudu zdržovat mými povídačky dělám to vždy a ukážu vám dalších a posledních 100 fotek z mé krásné dovolené.


Říkám tomu "světlo na konci tunelu":DDDDDDD

Běžně vidím obracené lavičky, vy ne?:O






Stejně si jednou pořídím takové kolo!))





Byla tam hrozná tma a já chtěla vědět jestli v tom sklepě není jídlo, tak sem si to musela hodně nasvíceně vyfotit. Ke mému neštěstí nebylo.






Super kaktus!:D
kOČKY VŠUDE!!

To bylo proplétání starými Chorvatskými uličky!)










Chorvatská levandule!)
Všude byli tyhle, něco jako vespy!) A užasně barevnéé))

Brácha mě chtěl vyfotit)


Tu sem si chtěla koupit:((



Prostě jakoby jsme nikdy neviděli ferari no:DD

Přetékání mraků))


Zloděj kytek)
                           
Luxus koše

Slamáček)
plaia:D pláž španělsky:DD
Zase čtu))


Pořád čtu:DD
Tahle fotka mě hodně pobavila:D (bratrův výraz)
Selfí na pláži)


Natý strč mě do vody:O No nečekal, že to vážně udělám:DD
Skvělá fotka!
Úplně luxusní momentka!:D


Vlny při západu slunce) Překrásné:)

Červánky))
Nejlepšejší <3
Chystám se do vody:D
Už plavu:D
Bojka na pomoc:D
Mávám a málem se topím:D
Plavu zpátky:D
Odpočívám:D
Nechápu co dělam:D
Asi plavu pozadu:D
Zase jdu do vody:D
A zase plavu:D
Připadám si jak nějaký fotbalový komentátor:D
Příjemné čtení na balkoně:)







Relax!:)


Brusnica:DD



Rybí žranice:)



To jsou fotky z posledního večera a z poslední večeře))
Jdeme na výlet))

Jakože, cestovatelé nic moc:D


Zase pozuju:D
Jakože, asi ho to znavilo:D

Úplně jak v MamaMia:)



Pozovatel:D
Inteligentovi kameny:D



Poslední koupáni, úplně sami v moři a na plážičce))
Konečně má kukuřici a mlčí))
Rebelka:D
Běžně mi v restauraci nad hlavou roste kivi, limetka a hrozny))
 
¨
 
 
No a tímto končí můj fotoblog a fotky z Chorvatska:)
Né vlastně, já bych zapomněla, ještě můžete očekávat fototpost, fotky jednoho typu, ale to už bude takové, no né fotoblog))
Já doufám, že se vám můj fotoblog líbil, ale nejen tenhle, ale celý letní fotoblog))
Přes školu asi nebude tolik fotek, ale snad se dostanu aspoň nafotit něco a snad vám i nafotit outfity:)
Budu ráda, za vaše komentáře, které mě moc potěší a když mi třeba napíšete nejlepší fotku, nebo co zlepšit:)
Mějte se fájn)
Natali.

10 komentářů:

  1. Tolik fotek?? To snad ani není možnéé! :O :D
    Ale moc pěkné fotky, to zase jo! :3 :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě jich příjde málo, jak jsou probrané.) Děkuju mockrát:)

      Vymazat
  2. Páni, vážně krásné fotky! Nejvíc se mi líbily asi ty z uliček, protože se mi vždy takové líbily a je to samo osobě něco nádherného :)

    http://itstimetobeyour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mnohokrát:) těší mě to:) ano uličky jsou krásné a ty Chorvatské především:)

      Vymazat
  3. Tolik krásných fotek :) Nádhera. A moc Ti sluší ten klobouk
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Takových fotek, to mohlo být alespoň 5 článků! :D Ale jsou krásný, to jo! :)

    www.infinitetreasure.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo je jich fakt dost, když se na to tak dívám:DD Děkuju:))

      Vymazat
  5. Krásne fotky... a dobre robíš, že fotíš veľa... ja som taká istá :) Chorvátsko milujem :3


    Rada by som ťa pozvala na svoju GA ;)
    http://nikkienka.blogspot.sk/2014/09/giveaway-pure-colour-eye-shadow-palette.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ano aspoň je z čeho vybírat a nelituju, že něco nemám vyfocené:)

      Vymazat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥