úterý 2. září 2014

Všechno zlé, je k něčemu dobré.


Tohle přísloví mám vážně ráda a když se zamýšlím nad vším zlým, co se mi přihodilo, zjistím, že se z toho dokážu vždy vyvodit to dobré. Líbí se mi to, a to hlavně proto, jak je to optimistické. A já jsem obvykle optimista, takže je to něco, čím se ráda řídím. Říkám se to často a hledám vždycky dvě stránky. Každý list má dvě stránky a aspoň jedna z nich muže být pozitivní.
 
Je hrozně hezké vědět, že za vším tím zlým co nás potká je dobré. Že se v každé tmě dá najít svíčka, ale je jen na nás jestli najdeme i sirky. Ale víme, že aspoň malá naděje tu je. Je tu svíčka, naděje štěstí, ale mi to štěstí musíme umět rozzářit. Najít ve všem zlé to dobré. Neříkám, že ve smrti člověka a podobných vážně zlých věcí, se má hledat dobře, a nejde se na to dívat pozitivně, ale podle mě se vždycky něco dobrého najde. Změna lidí, událostí a nebo jenom malinká radost, která vznikla jen kvůli špatným věcem. A vždycky, když si tohle říkám a nakonec je to pravda, mám z toho ohromnou radost, protože nechápu, kdo tohle vymyslel aniž by si byl jistý, že to bude fungovat. Že to přísloví bude pravda. A ona to pravda je.

Je pravda, že někdy ze začátků to nemůže být pravda. Že vám přijde sobecké a nereálné vidět za takhle špatnou a nešťastnou věcí, může být něco hezkého. Možná se nevyplatí doufám nebo se třeba zbytečně klamat, protože né vždycky to vyjde, ale určitě se vyplatí mít u sebe vždycky sirky, aby když ve tmě najde svíčku, mohla jsem rozzářit své světlo radosti.

2 komentáře:

  1. to už jsem v životě taky zjistila, všechno špatné mi bylo nakonec k něčemu prospěšné v budoucnu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥