čtvrtek 11. září 2014

TAG 0.4. - Memory of the year 2014

Ano myslím, že tenhle TAG není tak rozšířený jako Liebster Award, nebo jak se to píše, ale mě se tenhle způsob řetězového TAGU líbí víc než ten první. Je podle mě hezké si zavzpomínat:) No a tag se teda dostal i ke mě a nominovala mě bloggerka Kristýnka za což ji chci moc moc poděkovat. Tak pojďme na to!

Asi 5 dni zpátky, Střelecký ostorov, předávání novinek z prázdnin:)

Pravidla: 


  • Vložit 10 fotek.
  • Napsat k nim místo, kde je fotka focená.
  • Pokud si vzpomenete tak i datum.
  • Popřípadě nějaký popisek. 
  • A zatagovat další blogerky. 
Tak myslím, že je to jasné a můžeme začít:)
 
 
 Nový rok se musí oslavit ve velkém, takže mega oslava u kamarádky, asi z února, Dobříš:)
 Květen, Petřín, už ani nevím, proč jsme tam byly, ale byly jsme tam
 27.6 poslední selfí s holkama <3 Škola.
 Nějaká přestávka, zážitek z toho, že máme obě na svačinu banán:D
 S bráškou, kdy nevím a kde taky ne:)
 Nějaká hodina výtvarky někdy ne konci roku.
 21.6. výlet někam, selfíme na lavičce:)
 Zájezd do Německa, s mojí milovanou němkou. Někdy v květnu:)
 Někdy koncem roku, cesta ne oběd:)

 O prázdninách s bráškou u vody, někdy v červnu:)
 Koncem roku s nejlepším kamarádem, někde zase drbeme všechny lidi ve škole:D
 Zájezd do Německa, loučení poslední den:)

 Na týden u kamarádky, bloggerka, co mě tady nominovala:DD Brouček:33 Třetí týden prázdnin:)
 
Někdy o prázdninách na Moravě, s těma nejlepšíma:))

Ano vím, že je fotek více než 10, ale já si neuměla vybrat a vyhazovat neumím, takže máte smůlu, ale 10 je fakt málo:D:)

Dále nominuji:

-Stella Mellar
-Ronny city bitch
-The life of Romi
-Viky style
-Veronika Francková
-Anetka infinite treasure

Omlouvám se slečnám, kterým nominace vadí, dělat to samozřejmě nemusíte, ale budu jen ráda:)
Děkuju, Natali.





6 komentářů:

  1. TAG se mi líbí a dost se mi hodí i k nápadu na článek, který jsem měla, takže v příštích dnech ho můžeš čekat u mě na blogu. Děkuju za nominaci! :)

    www.infinitetreasure.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, děkuju a zároveň nemáš vůbec zač:)

      Vymazat
  2. díky za nominaci :) TAG udělám, ale asi bude nejlepší až ke konci roku :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥