pondělí 25. srpna 2014

Další z mnoha.


Být další z mnoha? To je vlastně každý. Všichni jsme jen další z milionů lidí na této planetě, z výšky tak snadno přehlédnutelný a pro ostatní lidi, tak nevýrazný. Ale já vám tady nechci kazit náladu a nebýt optimistická, protože jsem vždy optimista a nechci si to kazit a už vůbec né vám. Tohle je možná realistické, ale spíš bych to přiřadila k té skupině pesimistů.



Jsou chvíle, kdy chci být stejná jako všichni. Nechci, aby se na mě lidi zvláštně dívali, aby si říkali, že jsem jiná a že se to zrovna nehodí. Chci splývat s davem, chci být zrovna teď stejná. Ale jsou dny, kdy chci, aby se na mě lidé dívali, třeba řekli, že mi to sluší a dívali se na mě těma očima, které jsou pro výjimečně. Aby někdo šel a prostě se za mnou otáčel a všímal si mě a byla pro něj ta jiná, ta výjimečná osoba, s charakterem, který nemá nikdo a vám se ten charakter moc líbí. To je možná ten důvod, proč se mi libí, když se na mě jednou za čas kluk usměje a dívá se na mě. Připadám si aspoň na tu chvilinku, malinkou chvilku výjimečná tím, že se na mě někdo usmál.

Ale zrovna momentálně chci být pro osobu výjimečná. Ne je další člověk do kupy, kterého ta osoba moc neliší a jen vás vidí jako další mouchu. Připadáte si jako další člověk ve velkém davu, ve stejném oblečení a se stejně sklopenou tváří a nikdo vás nerozliší. A vy zrovna teď, chcete být tím lepším a výparně viditelným člověkem? Dotyčný vás bere úplně normálně a neliší vás od ostatních, i když vy zrovna teď, v tenhle moment chcete být ten výjimečný člověk, který stojí za úsměv a pozorování, těmi oči, které patří výjimečným. Ale zrovna teď jste ta druhá skupina? Tak, která si oči pro výjimečně nezaslouží, jde s davem a nikdo se za vámi s úsměvem neotáčí, protože vám to asi nesluší a nemáte ten pravý a výjimečný charakter.

6 komentářů:

  1. Super clanek, naprosto souhlasim! :) nominovala jsem te do Liebster Award Tag a byla bych moc rada kdyby jsi ho napsala! :3 dekuju :)
    http://neonbandit.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, těší mě to)) Omlouvám se, ale TAG už jsem psala a podruhé se mi upřímně vůbec nechce:D promiň)

      Vymazat
  2. Ahoj, je to moc povedený článek. Častokrát chci být taky jiná. Někdy (často) me ale příjde, že ať má člověk sebelepší, tajemný či zajímavy charakter, nepřebije to vzhled. Pokud nemáš dokonalou postavu, oblečení nebo oblíbené přátele, jsi neviditelný. :/ Jinak opravdu zajímavý nápad na článek. ;)
    Nim -
    nim-bookworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ano to je přesně to co sem chtěla říct!))

      Vymazat
  3. Podarený článok :))
    Pozývam ťa na moju giveaway, kde môžeš vyhrať 10 skvelých produktov :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥