neděle 17. srpna 2014

Nedělní odpočinek 0.2


Vítám vás u druhého dílu nedělní, odpočinkové rubriky! A taky vás zdravím přímo od krásně dokonalého moře.

Hlásím se vám z Chorvatska, přímo se to jmenuje Drevník a víte co je nejvíc husté? Mají to napsané i na popelnicích:D Moc hezké!:D


Dneska máme první celý den u moře a já mám pro vás připravenou jen samou chválu. Včera jsem se ozvat bohužel nemohla, protože jsme místo 12 hodin, strávili v autě asi 15 a přijeli jsme v celku pozdě a já jsem byla hrozně unavená. Takže fakt sranda:D Mě ta dlouhá cesta, ale zrovna nevadila. Byli sice hrozné kolony a jako zácpy za hranicemi jsem vážně nechápala. Ale jedna kolona byla fakt super!:D Zas tak super ne, ale bylo to husté:D Už jste někdy chodili uprostřed dálnice? No tak já jo. Zahrála jsem si na ninju a přeskakovala tam zábradlí, abych se vyčůrala a pak chodila po dálnici a dělala selfí, které radši nechtějte vidět:D No a samozřejmě jako naschvál jsme stali jen kvůli silničním kuželům. A pak byli nesmyslné kolony za hranicemi, takže jako v celku jsme celou cestu stáli:D a když už jsme se konečně rozjeli, někdo potřeboval na záchod. Ale měla jsem jídlo a písničky, byla jsem spokojená. I když jsem z dvanácti hodin spala sotva dvě byla jsem naprosto spokojená. Protože ta cesta stálo za to.  Ano trvalo nám, něž jsme našli naše apartmá, ale důležité je, že jsem spala v pohodlné posteli z výhledem na moře. Velký krásný bálkon přímo nad mořem. Apartmá odděluje od moře jen pláž a cestička. Už se těším, až vám dodám a napíšu pocitové články!:)

A celý týden? Největší radost mám z nové rtěnky, nemohla jsem ji v drogerii ve slevě nechat. Nový miláček do sbírky od essence! Vypadá úplně dokonale. Jinak byl celý týden v celku nudný.

Řeknu vám, že je tady snad více čechů a slováku než místních, což je dost vtipné, protože mi tu každý rozumí a to je smutné, já jsem se těšila, že tu budu mluvit a nikdo nebude rozumět. Smůla Natálko, rozumí ti každý druhý! Už vám chystám a fotím různé fotky a vymýšlím články. No vlastně jsem byla ráda, že sem chytla wifi!:D Já už se dneska válela na pláži a četla „Hvězdy nám nepřály“ Ano teprve teď, ale i když sem začala číst dneska, vidím to tam, že za dva dny najíždím na Pýchu a předsudek. Nevadí, komu by to vadilo, že ano:D

Takže se s vámi dneska loučím a každým dnem, nejlépe, čekejte článek. Měla jsem vám nachystané fotky, ale nějak se mi to k mobilu nechce připojit, takže je uvidíte možná ve FOTOBLOGU. Mějte se krásné a užívejte si prázdniny.

Natálka:*

3 komentáře:

  1. tak to se těším na fotky :) užívej si dovolenou!


    PS: Nechceš se vzájemně sledovat? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě jich bude spousty!:) Děkuju:)

      Klidně, ráda:)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥