úterý 5. srpna 2014

Zdravá výživa.


Už mnohokrát jsem zmiňovala, že se snažím jíst zdravě a i když to není úplně každodenní, snažím se, a jak tak projíždím blogy, zjišťuju, že vůbec nejsem sama a zdá se mi, že takových lidí jen a jen přibývá a to mě hrozně těší.  No a chci se s vámi podělit, co je součástí mé zdravé stravy.




Takovým mým základem se stalo musli s jogurtem nebo v mléku, ovesná (my doma říkáme vločková) kaše, doma dělaná a zamíchaná s ovocem jako jsou jahody, borůvku nebo maliny. Nebo taky jenom jogurty, buď samotné a, nebo teda přidám musli, ovoce a oříšky. Ze slaného jsou to hlavně tmavé celozrnné toasty se šunkou a se sýrem a k tomu třeba zelenina nebo ovoce. Na oběd si poslední dobou dávám přírodně udělané ryby. Na másle, bylinky a třeba trochu vína a smetany.  Je to pro mě, pro člověka, co by pořád žral, dost omezující, ale musím uznat, že se po tom cítím líp a mám z toho radost. Je to trochu změna jídelníčku a hlavně po tom nejsem tak plná a je to chutné. Necítím se tak nafouklá. A hlavně je tu pro mě jedna novinka. Vždycky, když mamka přišla z nákupu, čekala jsem, až vyndá čokolády, bonbony a sušenky a teď? Teď čekám, až my vyndá musli, bílí jogurt ovoce, zeleninu a ovesné vločky. Takže musím uznat, že moje každodenní chuť a touha po sladkém se změnila na jen obdobnou chuť na sušenku a když mám chuť, tak si prostě dám, protože je to lepší než se potom přežrat, ale ona ta chuť po jedné sušence zmizí. Ale co si momentálně dávám s oblibou je pražená  semínka slunečnice namáčená v čokoládě. Když to není ve velkém množství, takto zas tak kalorická bomba není, jenom dodatek k jídlu.

 

                Pokud máte na blogu také něco se zdravou, dejte mi dolů link, ráda se podívám.!:)

                                               Je tu někdo, kdo se také stravuje zdravou výživou?

                                               Máte někdo typy, co je také dobré pro zdravou výživu?

 

15 komentářů:

  1. Velmi užitečný článek! Miluji jídlo, ale jelikož si hlídám postavu, k té zdravé stravě také občas přičuchnu, takže díky moc za inspiraci! :-) určitě na blog také časem hodím něco na toto téma! Jináč jsem si tě dala do sledovaných všimla jsem si, že jsi mi dávala komentář k jednomu článku, mimochodem mám tam zas nový tak klidně zas mrkni:-) !

    http://deny-garnet.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, to jsem ráda, že jsem tě inspirovala:) Ano na tvůj blog jsem se dívala, děkuju, podívám se:)

      Vymazat
  2. Lolosa a prstruha miliju, jsou zdravé takže zprávná volba :) Zítra na blogu bude uveřejněn článek o zdravé výživě. Tak se tam podívej a najdeš určitě nejaké typy ! :)
    theblondivogue.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, tak to se určitě moc ráda podivám a nechám se inspirovat:) Děkuju:)

      Vymazat
  3. Pražená co namáčená v čokoládě? :-D Kukuřice? :-)
    Pěkný článek! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj, nominovala som ťa na Liebster Award tag, tak budem rada ak sa pripojíš :)

    http://its-only-about-you.blogspot.sk/2014/08/tag-liebster-award.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, vážím si toho, ale dneska už ho budu publikovat, ale děkuju:)

      Vymazat
  5. Právě dnes na blogu článek o zdravé stravě ! :)
    theblondivogue.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se rozhodně podívám a nechám se inspirovat!:)

      Vymazat
  6. Aj ja sa snažím žiť zdravo , ale ono je to ťažké , raz mi to ide , a potom čokolada a cele usilie je zmarené s týmto diabolským vynalezom . Neviem tentoraz kolko mi to vydrží ale ježiši kriste dufám že aspoň schudnem :D najnovšie som vegetarianka :DD
    http://libertepaixegalite.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo je hodně věcí co mi to kazí, ale snažím se:D

      Vymazat
  7. Ta první fotka se mi moc líbí, hned bych si dal :)

    OdpovědětVymazat
  8. Zatím sice článek nemám, ale rozhodně ho v plánuju napsat :) ale pokud mám dát alespoň jednu radu hned, co mi nejvíc pomohlo, tak to je přestat pít sladký pití, nejíst (nebo jíst co nejmíň) pečiva a na večeři si dát jen salát. Takhle to může znít drsně, ale po pár týdnech jsem přestala mít chuť na pečivo a teď už to jde samo :) jen si občas dám buchtu, když je napečíno, ale to je pořád lepší, než každý den na večeři rohlík :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥