úterý 19. srpna 2014

U moře je fajn-Chorvatsko


Musím uznat, že se mi tu nápady na články moc nehrnout a články co mám napsané podle mě vůbec nestojí za to.. Asi protože, když si sednu na balkon a začnu psát, jen se dívám na moře a prsty mi nějak nepřiléhají k písmenkům klávesnice. Asi jsem si odvykla nebo já netuším, ale nic mi nezabrání k tomu vám napsat článek, na který se nejvíc těším, protože už je to skoro povinnost. Povinnost, kterou udělám moc ráda.


Je úžasné ráno vstát a při tichých odezvách vln snídat na balkoně a sledovat to všechno, co se děje dole, pod balkonem. Ležet na pláži a číst zatímco na těle cítíte tu ztvrdlou sůl z moře a kapky stékající dolů po těle. Slabounké vlny, co omývají kamínky na pláži a táhnout se spolu s kamínky zpátky do moře.  Vidět to nedotčené moře v dáli, na které přes den paří slunce a v noci se nad ním tyčí obloha plná hvězd, jako posetá deka. Racci lítající vám nad hlavou, že se až bojíte, že vás sejmou. Průzračné moře, kde všude vidíte na dně malinké kamínky, které se postupně posouvají z místa na místo. Vidět, jak se slunce pohybuje po obloze a k večeru zapadá za velký kopec. Jak se slunce tlačí kde dnu, jako by si taky chtělo v moři zaplavat. Vidět jak při západu slunce s větrem stoupají vlny a jsou větší a větší a vy stojíte na pláži a čekáte, až přijde vlna, která vás od hlavy k patě pocáká. Sedět na molu, nohy si máčet do moře a přitom si číst knížku, když ti slunce paří do zad. Večer, kdy už slunce vyměnil měsíc a mraky vyměnily hvězdy se procházet podél moře, moře, které je tak klidné a doprovází ho malé vlnky, do kterých se už nikdo neopováží stoupnout. Procházet se kolem restaurací a cítit vůni pizzy a všeho toho jídla a přitom na sobě ještě cítit tu slanost moře, která jen tak nezmizí. A za večeru, když už usínáš a pomalu se propadáš spánku a snů slyšet za oknem vlny a hukot moře, jak naráží do pláže na kamínky a zpátky se kamínky voda prodírá do moře. A zase se probudit do toho klidného světa, kde nejkrásnějším zvukem je moře.

5 komentářů:

  1. oh! uplně jsem se zasnila! Ani nevíš jak ti to moře závidím! To je opravdu užasný pocit! ráno východ slunce nad moře večer západ, všude klid! Uplně jiný svět! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pekný článok :)

    http://werushberry.blogspot.sk/ GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  3. more je najlepšia vec na svetee :) (teda, ešte aj s pizzou ! :D )
    skvelý článoček :)

    www.veronikanemethova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥