středa 20. srpna 2014

Fashino&Colour 0.3


Tak jsme se po dlouhé době sešli u dalšího díl rubriky Fashion&Colour. Jak jste mohli číst v minulém díle, tenhle outfit, se mi vážně zamlouvá. A doufám, že se bude líbit i vám. Napište mi dolů do komentu co si o něm myslíte, budu moc ráda. A teď už se na to pojďme vrhnout.

 


Základ tohoto outfitu tvoří kytičkové šaty, které jsem s v poslední době hodně oblíbila. Původně to bylo myšleno, jako košile, ale byla dostatečně dlouhá tak jsem ji začala nosit i jako šaty, ale i k džínům jako košile. Jak můžete vidět, hlavní barva košile je černá a spolu s ní jí tvoře oranžové, zelené a bílé, malé kytičky, které zaplňují velkou plochu. A samozřejmě jako košile mají tyto „šaty“ i límeček, který úplně miluju. K tomu mám svoje oblíbené růžové tenisky s původně bílými tkaničky. No teď už nebudou ani šedé, řekla bych. Samozřejmě nesmí chybět kabelka, tentokrát je to velká přes rameno, která je hnědé barvy. Doplňkem se staly mé nové sluneční brýle, do kterých jsem se úplně zamilovala. Přesně takové jsem chtěla. Ze svých krátkých vlasů jsem udělala rádoby drdol, který sotva drží, ale takový mám nejradši. A jako rtěnku jsem zvolila starorůžovou barvu, od essence.  A tady máte mé zbylé fotky. Doufám, že se vám budou líbit.


























 
 No a v dalším Fashion&Colour se můžete těšit na jeden z mnoha outfitů z Chorvatska. Posupně je vám sem budu dávat, ještě nevím kolik jich bude, ale doufám, že dost, takže doufám, že se vám budou líbit, že se vám líbil tento a budete se těšit.
S láskou Natálka:)


Fotograf: Tereza Tomečkova (sestřička)

14 komentářů:

  1. pěkná košile / šaty <3 sluší ti to! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi sa mi ten outfit páči, je taký nezvyčajný :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mne sa tiež šaty veľmi páčia, aj účes máš super. :) A farbu tej kabelky milujem (na kožených veciach), chcela by som aj takej farby topánky, ale také na moju pidi nohu neexistujú. :D :D A páči sa mi aj taká tá "hravosť", čo ide z tvojich fotiek, dokelu ja nikdy neviem, ako sa postaviť, keď sa dávam odfotiť na outfit posty. :DDD To ťa len tak napadne, alebo musíš tiež rozmýšľať? :D
    Rowena (feeling hoppy)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mockrát:O taky miluju kožené věci, hrozně se mi to jako doplněk líbí!:) To si cením, děkuju:) No ono to vždycky příjde samo, nějak nad tím nerozmýšlím, prostě improvizuju a vzejde z toho tohle!:úú

      Vymazat
  4. Tie fotky sú strašne originálne a obdivujem ťa zato, že tam vyzeráš takú super :O :D Ja väčšinou na takýchto fotkách vyzerám ako úplný retard :D. A čo sa tíka outfitu tak je nádherny :). Milujem kvietkovanú potlač :3 ♥
    http://stellamellar.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý a originální styl + fotky.! Jsi pěkná!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jěžkovy děkuju moc, to mě strašně těší!:O:))

      Vymazat
  6. Natálka zase pózovala! <3 Moje modelka! Moc ti to sluší! :3
    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Kabelka celý outfit krásně doplňuje :)

    www.janadvorakova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky myslím, že je skvělým doplňkem, děkuju:))

      Vymazat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥