pátek 22. srpna 2014

Na malou chvilku andělem.


Ano, na malou chvilku andělem by chtěl být každý. Chvilku být ta dobrá a smyšlená bytost s křídly, která každému pomáhá a každý chce dělat lidem radost. A být andělem k tomu vlastně docela vypomůže. Já samozřejmě nebyla a vlastně nejsem, ale spojila jsem dvě věci, co chci a plus jedna věc co mě baví a bylo to hned. Být andělem, mít novu fotku plus focení. Takže jsem se rozhodla udělat si křídla z papíru, oblepit je vatou a na malou chviličku se stát tou dokonalou bytostí s čistou duši bez hříchu a nadýchanými křídli, které umožňují vzlet. A tady máte výsledek.



 


Jak říkám už dlouho jsem měla v plánu takovou fotku a tak jsem si udělala křídla, našla si zchátralé místo, a jak řekla sestra v roli fotografa a kamarádka v roli maskéra „hnusné místo“ a nafotila podle mě úžasné fotky. Asi ne mou zásluhou, ale to místo a celkově ty barvy fotky jsou dokonalé. Jako místo jsem si vybrala dost staré vlakové nádraží. Kde jsem si nebyla jistá, jestli vůbec jezdí vlaky. Ale jezdí:D Už jsem se o tomhle článku zmiňovala ve FOTOBLOGUpomocí jedné fotky s křídly a tady máte těch ostatních asi něco kolem dvaceti. Takže doufám, že se vám budou líbit a oceníte mou malou chvilku andělem, kterou jsem si užila a chtěla se o ní podělit s vámi. Takže zde máte mou malou chvilku v roli anděla.
















 Děkuju, že jste si prohlédli fotky až dokonce a doufám, že se vám líbili:) Budu ráda, když mi do komentářu napíšete, která se vám líbí nejvíc!:))
 

10 komentářů:

  1. Krásny článok... tie krídla uplne úžas :)))

    www.allmoblog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Pekný článok :) Nominovala som ťa do TAGU na mojom blogu. http://vikistyle7.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky, ty křúdla jsi vyrobila nádherně! :))
    http://neonbandit.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju:) No byla to celkem fuška, ale musím říct, že zas tak zlé to není:D))

    OdpovědětVymazat
  5. No jo, boží fotky, jak jinak, když je fotila Terezka a ty jsi pózovala! :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥