pátek 15. srpna 2014

FOTOBLOG 0.2

Ahojte zlatíčka:)

Jako za prvé vám chci poděkovat za dalších tisíc shlédnutí, tentokrát jsme u 3000. Ani nevíte jak moc mě to těší!.)
Tak konečně tu pro vás mám připravený dlouho slibovaný FOTOBLOG. Za tento měsíc uvidíte dva, tohle je teda ten jeden logicky Natálko, že,  a jeden bude z Chorvatska, který můžete očekávat na konci srpna. Připravte se, že tenhle FOTOBLOG bude hlavně plný jídla, ano jsem milovník a všechno co se mi líbí vyfotím a to jsem s tím focení jídla začala před týdnem. Těchto fotek je určitě hodně a to to jsou jen dva týdny a pár jích mám ještě ve foťáku, takže to není zcela všechno a zbytek můžete očekávat v příštím FOTBLOGU!:) Jak říkám, tyto fotky nejsou na nijaké téma, ale je tam hlavně jídlo a nové věci, random fotky a fotky co jsem nafotila s křídly. Dovolila jsem si sem dát fotky se sestrou, bratrem a bloggerkou Kristýnkou. No a teď už k těm fotkám, doufám, že se vám budou líbit!:)


 Bábovka do hrníčku:) Když není trouba, musíte si poradit jinak:)





Zbylé fotky s křídly můžete očekávat v článku, který příjde v brzké době:) Těšte se, je jich spousty!:)




 Užasná svačina pro dva:) Naprosto miluju toasty!:)




 Nové sluneční brýle a láska:)

 Zas a opět musli:)

 S bráškou jsme si kreslili:)

 Můj bratr zkouší samé kraviny, jako třeba zmrzlá kofola:D
 Moje milované brýle a eos:)

 Kaše chutná, chutná:)
 Domací pohodlí na chatě:D

Ano to v hlavě je kolíček, nenašla jsem sponku:D Nebo jsem byla líná hledat, ale to nemusí nikdo vědět.



 S bráškou jsme mi vyzdobili pokoj na chalupě:)


 Tentokrát a já jsem se rozhodla zanechat na železničním mostě zámek:)


 Pokusy o hezkou fotku, opět na Náplavce:)



 Nové tričko z Terannovy ve slevě:) 50 KČ no neber to!:)

 A náš druhý zámek, ještě nepřipnutý, hnedka po vyrytí:)







 Moje neupečená bábovka)
 Jedna z velkolepých snídaní:) Toast s domácí marmeládou, vločková kaše, našlehané kakao a džus:)
 Moje bábovka) už upečená:)
 Takový pokus o rozpouštění čajového pytlíku:)
 Ano, musím vám vyfotit i řízek s brambory!:D



Do komentářů mi napište, které se vám nejvíc líbili, nebo snad co by jste chtěli vidět v dalším FOTOBLOGU. Tak jak jste mohli vidět, spousta jídla:) Takže tímto se s vámi loučím, další články očekávejte s nádechem moře, přímo z Chorvatska:) A po Chorvatsku spousty a spousty fotek:) Ani nevím, jestli se to sem vejde:) Doufejme, že ty koláže vyhovují, pokud si fotky pořádně nemůžete prohlédnou, napište, vyzkouším to jinak:) Napíšte mi do komentářů hodnocení a já se poroučím:) Hurá do Chorvatska. Cesta začíná ve 2 ráno!:)

Mějte se tu krásně miláčci:)

13 komentářů:

  1. No jo, to se to krásně fotí se mnou, co? :D Ach, to je jídla, to se dost divím, že jsem za ty dva týdny s tebou nepřibrala! :D Krásně jsme si to mlsaly a hlavně Natálko - boží fotečky! :)
    Ale teď mám z toho jídla hlad, tak si jdu udělat asi Müsli, nebo ovesnou kaši. :D
    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc krásně:) No co teprve já za celé prázdniny:D děkuju moc:) Pořádně se napapej:D

      Vymazat
  2. Krásné fotky. Hlavně ty fotksy s křídly mě zaujaly, těším se, až jich tu bude více :) franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, brzy chystám článek kde bude spousty ostatních))

      Vymazat
  3. Ty brýle jsou krásný :) odkud je máš ? Hledám podobný styl :)

    annaskorcikova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo, takového jídla! ;)

    Tvůj bráška je opravdu roztomilý! Nejvíce se mi líbí fotka, jak ukazuje pomalovanou ruku a za ním jsou už dva obtisky! ;)

    A jak dopadla ta zmrzlá kofola? Jestli to řeknu příteli, tak by to chtěl určitě taky vyzkoušet :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) Jo je, děkujeme:) No to netuším, ale byl tím hrozně unešený:D

      Vymazat
  5. Spousta jídla páni ! :D A ten eos :O. Mám teď nový článek "wishlist" a tam mám eos, moc bych ho chtěla, odkud ho máš?:)

    ____________________
    http://deny-garnet.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ráda bych ti řekla, ale mám ho od kamarádky z Ameriky, takže netuším:)

      Vymazat
  6. Ahoj :) bola si nominovaná na liebster award :) http://amazing-adria.blogspot.sk/2014/08/tag-liebster-award.html .. inak nádherný blog :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥