pondělí 11. srpna 2014

Hloupá sranda


Sranda, ano vždycky je fajn se zasmát, udělat si z někoho či něčeho srandu a říkat věci co druhé rozesmějí. To je přece vždycky fajn. Ano, i sarkasmus, ironie a všechno tohle. Zasmějeme se a jdeme dál. Ale co, když vás taková sranda zabolí. Nemluvím o to, když se dva lidi nebo skupina lidí nemají rádi a na úkor jiných se jím smějí. Ale o tom, když lidi co vás mají rádi, a vy máte rádi je, se vám smějí. A ne jen tak jednou, ale když si z vás dělají hloupou srandu. Když se jako přátelé smějí věcem, které vás buď bolí a nebo už to není vtipné. Opakovaný vtip přece už není vtipem.


Mě lidi často říkají, že jsem blbá. Nemůžu říct, že mě má každý rád, či tak něco, ale myslím, že lidi proti mně nic nemají. Buď mě mají rádi a baví se se mnou a nebo se na mě jednou naštvou a neřeší mě. Prostě se kě mě chovají stejně jako já k nim. Buď se s nimi bavím, nebo mi jsou jedno. Lidmi se, kterými se bavím, a tráví se mnou čas a jsou to lidi, co si dělají srandu a lidi se s nimi smějí, mi říkají že jsem hloupá. Vydedukují s každou kravinou, se vším co rozbiju (jo je toho dost:D) se vším co řeknu. A mě to nikdy nevadilo, je to přece sranda, beru to s humorem a dokonce se nad tím i zasměju, je to přece sranda, a kdyby mi to vadilo, řeknu jím to, ani se nebudu měnit, ať se s tím buď vypořádají a neříkají mi to, nebo ať se mnou omezí kontakt. Posední dobou mi, ale lidi na moje otázky začali říkat „...Protože si blbá“ A mě to nepřišlo příjemné. Říkali to přátele a ti mají být oporou a před takovými lidmi nás bránit a ne jimi být. Říkali mi to dost často a dělali si docela hnusnou srandu na tento úkor, i když mě pořád mají rádi. Začala jsem se jich ptát „ Vážně jsem tak blbá, že mi to musíte pořád říkat. Jsem opravdu blbá, nebo to jen tak říkáte?“ A víte, co mi řekli? Že je to jen sranda a musím to brát s humorem. Takže až vám někdo řekne, že jste úplně vypatlaní, berte to prosím s humorem. Takže, s humorem to vlastně beru pořád, možná i jsem trochu mimo, ale myslím, že by měl mít každý k takové narážce odůvodnění a ne to jen tak plácat a smát se tomu svému vtipnému siřícímu humoru.

9 komentářů:

  1. Taky mi říkají, že jsem blbá :D A já se jim ani nedivím, občas se i tak chovám, ale zase si říkám, že já se chovám tak jako lidi kolem mě, když jsem venku s XY chovám se jak idiot a když jsem venku s YX chovám se inteligentě:) Proto když mi dotyčný řekne, že jsem blbá, tak si z toho nic nedělám a řeknu si "musím být blbá, abych si s tebou rozuměla" Jináč ta animace! Ze seriálu plný dům je to boží dětsko!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to říkají úplně pořád a už nevím co na tom všem říkat, tohle určitě zkusím:D Děkuju:) Já se taky s některými lidmi chovám jinak nebo aspoň mě to tak příjde, ale mě lidi třeba znají jen 5 minut a říkají mi, že jsem blázen a to mi příjde, že se zrovna chovám normálně, tak co dělám sakra špatně:D Jo j hrozně roztomilá!))

      Vymazat
  2. pokud ti pratele rikaji ze jsi blba tak to nevim co je to za pratele protoze jak pises meli by ti byt oporou :( ale na druhou stranu, kasli na to a ber to s humorem, at si kdo chce co chce rika :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná by tohle pravý přátelé nedělali! Ale s humorem to beru!:)

      Vymazat
  3. Taky mi lidi říkaj že jsem blbá, a co si budem nalhávat já opravdu sem :D Někdy mám tak zpomalené myšlenkové pochody nebo tak debilní nápady že to prostě jinak ani nejde :D
    Zrovna včera jsem se s kamarádkou bavily o vaření, a říkám jí že sem dělala rajskou a byla docela dobrá, tak se mě hne zeptala jak jsem ji dělala a já uplně v klídku říkám "no v hrnci, včem jiným" :D nějak mi nedošlo že chtěla recept :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že jsme na tom dost podobně:D tím ti nechci nějak křivdit, ale snad víš jak to myslím:D

      Vymazat
    2. Vím :)) prostě blbý tele :D ono i muj super zážitek kdy jsem kamošku vezla k maturitě, přivezu ji, ona vystoupí já šlápnu na plyn, a ona haha sranda... já jí odjela s maturitní prací :D ještě že mě ve škole znají a normálně jí to u komise prošlo! :D

      Vymazat
    3. To jsem samozrejmě nemyslela) to bylo asi jeji jedine stesti:D

      Vymazat
  4. Ahoj :) na blogu jsem tě nominovala na tag Liebster award :)
    http://t-fra.blogspot.cz/2014/08/tag-liebster-award.html

    OdpovědětVymazat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥