pondělí 18. srpna 2014

Zklidněni z auta.


Jsem naprostý milovník jízdy autem, takže skoro čtrnáct hodin cesty k moři pro mě byla úplná slast.

Je to moje nejlepší roztřízení myšlenek a místo, kde mě napadá nejvíc možných věci. Vždycky mi to dá něco nového. Ať už jen chabý nápad, nebo nějakou krásnou představu, dobrou náladu a nebo třeba pravý opak. Ale cítím se tu v bezpečí. Nic na mě nemůže. Žádný venkovní déšť ani smršť aut mířících se kolem a vedle nás. Cítím se tu v naprostém bezpečí a s nohama na okně a jídlem po roce naprosto v pohodě.

 

A mým zklidněním je to všechno kolem. Ubíhající krajina, která se pořád a pořád mění a nikde není a nebude úplně do puntíku stejná. Všude je v něčem odlišná. S hlavou opřenou o okínko sleduju ubíhající cestu, v uších mi ze sluchátek hraje hudba a mou hlavou  nespočitatelnou rychlostí mění myšlenky a to mě dostává do úplného tranzu. To jak se myšlenky mění podle hudby a to jak šedá cesta utíká rychleji a rychleji a pak jde zase pomalu a utíká za mě, i když přede mnou je stále nová.

A je hrozně zvláštní jak mi jen takováhle maličkost dokáže udělat radost. Jak nechci, aby takové cesty skončili, nechci vystoupit z auta a vůbec nechci zastavit, protože ten zvuk motoru a kol ubíhajících o silnici je pro mě jako ukolébavka pro spánek a nebo jen zklidnění a pomoct k tomu se na krajinu venku úplně bezdůvodně usmívat.

6 komentářů:

  1. Taky mám ráda jízdy autem, sluchátka v uších a sledovat okolí z okna. Když jsme letos jeli na dovolenou autem myslela jsem, že ale umřu. Byli jsme vzadu s bráchou namačkaní a po delší době chytám křeče do zad a do nohou, takže paráda (y)

    ____________________________
    http://deny-garnet.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak za takových podmínek mě to taky nebaví, to zrovna zklidnění není!:D :)

      Vymazat
  2. Ahoj, snáď sa nenahneváš ale na mojom blogu som ťa nominovala na Liebster award TAG :)

    OdpovědětVymazat
  3. Né samozřejmě se nehněvám:) Jen už jsme TAG dělala, takže ho podruhé dělat nebudu:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle je krásný článek! A ten nápad.. Škoda, že to nenapadlo i mě :'DD !
    Máš můj respekt! :3 :)
    Taky miluji jízdu autem.. Ta krajina, to že nemusím řídit a můžu si to užívat, vítr, který mi přes otevřené okýnko cuchá vlasy!
    Prostě slast! :33 :)
    http://blogilateskaty.blogspot.cz :)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju moc, to je milé:D))) Respekt, ale to vůbec ten si nezasloužím:O Nejlepší věc!:O

    OdpovědětVymazat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥