pondělí 4. srpna 2014

Soukromí mého pokoje.


Jako malá, když jsme bydleli v domě a já měla vlastní pokoj, jsem se bála a přesouvala se z něj k sestrám nebo k rodičům. Kvůli příšerám pod postelí, a velkém pánovi v klobouku a kabátu chodící přes celé patro, které jsem v noci obývala jen já. Ale všechny ty příšery se postupně schovávaly v mém dětském pokoji. Ale teď když mám pokoj vždy s jedním sourozencem bych za samostatný pokoj dala vše. Každý potřebuju ticho a soukromí aspoň v pokoji. Třeba jen na to učení, ale potřebuju místo, kde půjde, schová se s pláčem nápady, smíchem a věcmi, které jsou pro něj soukromé.


Teď se příšery schovaly ve mně a já už se nebojím spát sama ve svém vlastním pokoji. Spíš to teďka potřebuju. Nebojím se příšer a samoty, ale toho, že ani ve svém vlastním pokoji nenajdu klid a tu samotu, kterou jednou za čas potřebuju. Zbavit se všech lidských hlasů, hluku a být sama. Dát prostor svým myšlenkám. Jak ve dne, tak v noci. Když v noci usínám a potřebuju přemýšlet. Nedokážu to ve společnosti. Potřebuju klid a samotu. Soukromí a osobní prostor pro svoje výplody a všechny ty věci. Ticho, kam se schovám se špatnou náladou, tak aby mě nic a nikdo nerušilo a náladu nezhoršovalo. Někde kde se budu cítit dobře i sama a kde si budu ráda sedávat a přemýšlet nebo se jen dívat s okna na svět, který je v dohledu mého pokojového okna. Takže myslím, že každý, i společenský typ jako já, potřebuju místo, kde se schová na pročištění hlavy a se špatnou náladou.

4 komentáře:

  1. Ahoj, nominovala jsem tě na Tag Liebster Award, doufám, že to nevadí. Více info zde: http://stolen-feeling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nevadi jen už jsem nominovaná asi na šesti:D ale děkuju, podivam se:)

      Vymazat
  2. Nominovala jsem tě do TAGU u mě na blogu :))

    OdpovědětVymazat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥