neděle 10. srpna 2014

Nedělní odpočinek 0.1.


Ahojte drahoušci!:)

Chtěla bych vám představit mojí novou rubriku. V pořadí je už třetí a co od této rubriky očekávat? Je to rubrika vycházející v neděli a ne asi každou neděli. Já jsem měla v plánu mít článek každým dnem a do téhle doby se mi i dařilo, ale nedávno mě napadlo tohle. Neděle je přece den odpočinku a je potřeba některý den, kdy by jste mohli přečíst zbylých 6 článku z uplynulého týdne. Takže buď bude v této rubrice nějaký random post, ve kterém bude náplň zbylého týden, nějaké ty plány a tak, nebo nebude nic, jenom bude blog sdílen, aby jste si mohli přečíst 6 zbylých článků. Takže, abych najeli na náplň tohoto článku a celé rubriky pojďme se do toho pustitJ
 

Vážně musím uznat, že tohle jsou úplně nejlepší prázdniny. Na všechno mám čas, hlavně na články, všechno mě baví a naplno si to užívám, doufám, že vy taky tak.Když nikde nejsem, chodím se sestrou a rodinou na procházky nebo jen jdeme do kavárny nebo sedíme doma u filmu a povídáme si. Na týden jsem byla u nejlepší kamarádky a úžasné blogerky na Moravě a týden tu byla ona u mě na týden v Praze. Pak jsme byli na týden s rodinou na chatě, tam jsem si to taky užila, hlavně na jedné akci. Je to menší město a já tam bydlela, ale teď jak bydlím v Praze, mi tam ty lidi přišli ještě víc super a mnohem víc si jich vážím a hodně nových jsem jich poznala. Přijdou mi jiní, víc v pohodě. Tím nechci urážet pražáky, nikoho, ale prostě jsem morávák a ten drží z moraváky. Přesněji je to moravskoslezko, ale to už nikdo nezná:D

Jinak se v pátek chystáme na 12 dní do Chorvatska, kam se hrozně těším a určitě ode mě očekávejte články a na konci měsíce FOTOBLOG plný fotek. Další FOTOBLOG pro vás chystám v pátek, tak snad se vám bude líbit. Doufám, že v Chorvatsku budu mít čas na aspoň pár článku, asi nebudou každým dnem, ale snad mi to u moře odpustíte, budu se snažit být co nejvíc aktivní a podávat vám žhavé zprávy třeba i o počasí!:D


Takže doufám, že si prázdniny užíváte a budete se těšit na další neděli!:)

A tady máte nějaké fotky, jsou sice z retriky, ale kde jsem z někým jsou aktuální hlavně tyhle, ty nejhezčí  focené na foťák budou ve FOTOBLOGU!:)








 

2 komentáře:

  1. Já a úžasná blogerka? To ty! :) A rozhodla ses konečně prozradit, že nejezdíš na Moravu, ale do Moravskoslezského kraje? :D Co se stalo? Takovou tě vůbec neznám!
    Jinak ano, taky se mi tyto prázdniny moc líbí! Doufám, že ty další budou taky tak super + počítej s táborem! Chorvatsko si samozřejmě užij, ale to ti řeknu ještě stokrát i když vím, že si ho užiješ i bez mého "svolení"! :D A už se těším na fotoblog s Chorvatska, tak se snaž a taky doufám, že do dalšího fotoblogu přidáš i fotky focené se mnou, ať je mám taky, protože jsi tak neschopná, že mi je ani nedokážeš poslat! :D Ne, neboj, pořád tě miluju stejně moc! :D

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) No jo, lidi se měni:D Užiju, neboj!:) Fotky budou určitě a určitě jich bude spousty:) Ty exote já už ti je poslala:D

      Vymazat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥