sobota 23. srpna 2014

Pořádný dpočinek aneb relax u moře.


Už jsem upřímně potřeboval si nějakým způsobem, jiným způsobem, odpočinout. Nebo jsem prostě potřebovala pryč z ruchu města. Vypadnout, protože, každé auto, každý semafor a všechno mě hrozně vytáčelo a já už potřebovala odjet, tam si odpočinou, přitom si užívat a vyčistit si hlavu. A co si budeme povídat, taky se trochu opálit a to mi centrum Prahy moc nedovolí. A tady u moře se mi relaxuje úplně nejlíp, jak taky jinak, slabý větřík, šum moře a vlny do kterých se pletou všechny představy, slunce a absolutný klid.


 

Každý den tady probíhá v celku stejně. Ráno vstanu a dám si užasnou snídani, která se pokaždé skládá z něčeho jiného. Taky čekejte článek o moji snídaní.  Potom se vydám na pláž a skoro až do oběda to proležím s knížkou na pláži a, když je vážně horko, jdu si zaplavat. Potom se na balkoně nasnídám a až do večeře dělám prakticky to samé jen jsem víc v moři, protože to horko je na celodenní poleháváni s knížkou neúnosné. Samozřejmě preferuji přestávky pro jídlo!:D Ale dneškem jsem se vám rozhodla ukázat, jak se mi u moře nejlíp relaxuje. I když všechny dny jsou si v celku podobné, každým dnem si najdu svůj způsob, jak relaxovat.  Možná to je něco na způsob typů, ale myslím, že tohle asi ne každý bude preferovat, ale budu ráda, když si přečtete, jak se mi nejlépe u moře relaxuje a jak si čistím svou hlavu plnou myšlenek.

Čtení- V prvé řadě je to rozhodně čtení. Jen tak ležet na pláži s knížkou, kterou už mám druhou a prostě se vžít do děje knížky a přitom se opalovat. Vždycky mě to dostane do jiného světa skvěle mi to pročistí hlavu, ale tohle můžu preferovat všude. Ale u moře je to prostě jiné. Na pláži přímo u moře, slyšet ty malé vlnky a ve vzduchu cítit mořskou sůl a přitom relaxovat na dece s knížkou a dějem ukrytý v ní mezi řádky.

Večerní procházky- Nikde jinde mě večer procházky nebaví, nebo baví, ale nejsem žádný milovník, ale tady bych každý večer někam šla. Kolem moře, k molu a podél pláže sbírat kamínky a ve vodě si namáčet nohy a pak bosky běžet po cestě kolem všech těch stánků, restaurací a hezkých číšníku s fakt hezkou prdelí, to, ale nemusí nikdo vědět:D A celkově ten čistý a svěží letní vzduch, který je bezvětrný a stály a přitom tak moc příjemný.

Plavání- Já nejsem zrovna nějaký nadšenec kvůli tomu našemu školnímu, ale když to je takhle u moře, průzračné moře kde vidím až na dno, doplavu si k bojkám pro útěchu se jich dotknu a s radostí plavu zpátky s tím, že i u moře nějak sportuju. Rozhlížím se kolem a užívám si slunka a celé téhle dovolené.

 

Plavání na kruhu-Jen tak si sednou do velké nafukovací pneumatiky, sluneční brýle na očích a točit se po moři a jen špičky nohou si máčet v moři.

Posezení- K posezení patří hodně věcí. Večer, když jen pofukuje vítr a slunko nepaří tak moc, si za světla sednou s knížkou na balkon a nebo s deníkem a za tmy, kdy už nic nejde vidět se zabalit do deky, poslouchat písničky a sledovat moře nebo psát články a čerpat inspiraci. Nejpříjemnější!

Focení- Já jakožto člověk, který jak rád fotí, tak i pozuje je pro uklidnění focení. Fotit a nebo být focen vzpomínky na které se ráda podívám nebo fotky abych to pak mohla ukázat vám a nebo si k tomu jen někdy sednout a rozplývat a smát se.


A možná bych toho našla spousty, ale tohle jsou takové ty hlavní, které prakticky preferuju každým dnem. A na začátku září možná očekávejte normální článek s odpočinkem doma. Děkuju za vaše přečtení, doufám, že se vám typy líbili a napište do komentářu, který vás láká nejvíc. DěkujuJ

4 komentáře:

  1. Dokonalá článek :) Strašně rádá čtu tvé příspěvky :)

    http://2fab4youu.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Když se řekne dovolená u moře, vybaví se mi úplně to samé! Hned bych se jela někam takhle krásně válet a relaxovat :) Super článek! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsem ráda, že jsem to u někoho takhle vystihla))

      Vymazat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥