sobota 30. srpna 2014

FOTOBLOG 0.3 - Chorvatsko ♥♡


Ano, konečně, ten dlouho slibovaný Fotoblog, je konečně na zde.!! A tradáá obsahuje 100 fotek! Doufám, že vás to neodradí!!




První co  bych vám měla říct, že Fotoblog bude na dvě části, možná i na tři. Uvidím, jak se mi všechny ty fotky povejdou. Celkem nafocených fotek máme přes tisíc a jen těch co jsem vybrala je něco přes dvě stě. Hodně přes dvě stě. Takže tady je první část, v dalším týdnu očekávejte druhou a pokud bych neměla moc fotek do zářijového fotoblogu tak budou k vidění buď tam a nebo ve třeti časti. Některé fotky jsem nafotit chtěla a byly by vážně skvělé, ale prostě se to nestihlo. Ano lituju toho, ale aspoň se můžu víc těšit na příští dovolenou. Fotek je v celku dost a i jsem kvůli tomu musela domyslet fotopost, který si myslím, bude skvěly. Budou to fotky jednoho typu, ale je jich spousty, těšte se.
Na jednu stranu jsem ráda, že je fotoblog konečně tady a já se na něj hrozně moc těšila, ale na druhou stranu mi připomíná konec měsíce a v tomhle případě i konec prázdnin.

Nevím, jestli ty fotky jsou nějak extra zajímavé, ano na většině budu já, protože jsem snad jediný člen rodiny, které je se ochotný fotit. Najdete tu fotky u moře, ale i na výletech a nebo jen tak na procházce či v restauraci. Na některých bude i zbytek rodiny, tak se nedivte, ale ty fotky se mi zrovna líbí, takže tam možná i najdete s rodinou. Na začátku jsou ještě fotky z domu, které jsem fotila třeba týden před odjezdem a nestihla jsem je dát do minulého fotoblogu, takže jsou tady a
potom už jen a jen Chorvatsko.












To je výhled z balkonu a naše pláž:)








Večerní procházka:)





 Velký kluk!)

 Na obědě, nejlepší pizza:)
To jsou fotky z oběda v restauraci:)






 Cvičit i u moře (y)

 Na tuhle fotku jsem obzvlášť pyšná:)







 profesionální pojídač zmrzliny!












Natálka zase pozuje:D
 Kluci chytli rybky:)
Pomocná ruka se hodi:)
 Fakt luxusní koše:O
 Asi ice bucket chalange:DD




Večerní procházka se sestrou))
Poprvé trajektem:)

Píšu si deník, vždy a všude s sebou))
Výlet na Hvar:)

Luxusní moře))


Z trajektu)
Tihle broučci tam jezdili všude, úplně jednoho chci jako:O

Nejvíc mega kaktus co sem kdy viděla:O



Žádní cestovatelé teda:D




Procházky uličky ve starém městě:)









,
 Na obědě v restauraci <3

Tady jste mohli vidět prvních 100 fotek a dalších 100 očekávejte asi za týden)) Doufám, že se vám líbili a budete se těšit na další část:))

Natali

6 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Páni,nádherné fotky, jestli je to bráška tak je kouzelný a ty taky.Úžasný provaz :3 Sluší ti to na fotkách,no a to moře...Překrásně.
    Děláš mi chutě s tou pizzou -.- :DDD

    http://gilraen-camellie.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc:O Ano je to bráška:) Děkuju moc:) Ano moře krása:)) Pardon:D

      Vymazat
  3. Vyzeralo to tam naozaj neodolateľne! Už len vidieť ten výhľad muselo byť skvelé! + tá šnúra, čo si urobila :O Len čumím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, vypalo to važně skvěle)) Po chvilce cvičení to neni opravdu nic těžkého))

      Vymazat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥